My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, June 17, 2009

Transfer pix...

chat true ym...

fera: ko free tak?aku nak dtg umah ko nih.nak amik gambar.
kojah: free.kita jumpa kat city park je la.mak aku ngah pakai computer la.ko bawak lappy ko.
fera: ok, aku nak dtg dah nie.
kojah: ko biar betol...aku tak mandi lg nie.haha
fera: woittttttt kol bape dah nie?ko tak mandi lg?hahahahahaha
















nie la city park...tak pun taman tasik seremban 2...
















kojah: mak ai laptop ko.berabuk nyerrrrrrr
fera: malas la aku nak bersihkan.
kojah: alah, sambil2 ko tgk cite mawaz tuh, ko bersihkan la laptop ko skalikkkk.
fera: hahahahaha
kojah: aku sem lepas, mmg rajin la bersih laptop.pakai rumate aku nyer laptop cleaner...
fera: hahahaha





















fera: aku kejap je nie...aku nak balik cpt sbb nak tgk cite mawaz...
kojah: alah ko nihhhh...ingatkan ko nak belanja aku...haha
fera: nape aku kena belanja lak?tunggu la aku dapat ptptn nanti...

ko kan penah janji ngan aku dulu nak belanja aku makan...sebelum ko masuk blaja dulu...masa tuh ko keje...ko ingt tak fera??aku ingttttt!lalalalalala

*ceh, bab makan lajuuuuuuuuuu je aku ingt =P



10 comments:

neezareef said...

amboi janji lama igt lg tu..mkn punye pasal...mane leh lupa kan

Dee said...

tuntut tu..wakaka..sib baik kwn kojah tu x kecik ati kan..kan..kan..

rillys said...

ooo kalau ingat lagi mmg kena tuntut belanja makan tu...huahuahua

Shafie said...

cam knl tmpt tu..hee..
kenangan lak :P

kojah said...

dear neezareef,
tuh la...makan punya pasal...

dear Dee,
dia jenis xkecik ati punya...

dear rillys,
lgpn sy dh byk berjasa utk dia...wakakakaka berkira tuh! =P

dear shafie,
hah??kenangan??dating ngan aweks ke??

RiEz said...

awat acik tak sampai sinin lagi eh?ni yang acik aso nak bolasah pakwe acik nih...huhuhu...(dating depan woksop aje..huhuh)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah dah cntik nyek city park nie....dah dkat 3 taun tinggalkan seremban 2..huhuhu memori tercipta la kat city park tue..bagi makan ikan..hehehehe wah janji tetap janji nyek...biar dah lama kalu dah nama janji harus ingat jerk kan...(blogwalking)

kojah said...

dear Riez,
biar btol dating dpn workshop?kelakar la...hehe

dear purplelicious,
best kan bg ikan2 mkn...skang nie ikan2 tuh dh gemok gedempol dh!bab mkn lajuuu je sy ingt...hahaha

Anonymous said...

helo2.testing2.adoyai.gayt lak ku.hehe.alamk azah.bru ku ingt jng ku lu 2.npe x ingt ku dr lu.ku nie mmg plupe.ok2.pt msok ingtkn ku k.jng 2.kalo ku x tunaikn pns ku t.hee~ ;)

kojah said...

yeay yeay, sonoknya akuuuuuuu!!

=)

Page number