My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, January 10, 2009

City Park...

chantekkk oh tmpt nie...tmpt utk beriadah la u ols..tmpt utk dating pn ye gakkk...tp aku xpenah dating kt cni oh...leh pecaye ke??larikssssssss!!















aku dh lama xjmp kwn baek aku nih...alih2 dia ajk aku...aku orite jerk!eh2, mak dia br meninggal br2 nie...tp aku xsempat nk lawattt la...aterrr kwn aku nih 4,5 ari br nk gtau aku...huh!!tp xpeeee...aku phm prasaan dia yg kehilangan org tersyg...lbh2 lg ayah dia pn dh xda...takziah eh ekin...moga arwah ditemptkn d klgn org2 yg beriman...
















Dh nk ke mlm ktorg dok cni...
















ni jmbtan yg ado...bwh2 tue ada ikan2 tau u ols...mmg besar gedabakkk la...dlu2 kecik2 lagikkk...skang dh cm org dh...hahahaha aterr sume org dok bg makanan kt ikan2 tuh...tp ble dorg nk wat pertndingan mancing nie??aku pn nk join gak...hiks!














since kwn aku xda blog, so aku blog kn la...hihihi nie brg yg aku bg kt dia...cute je bnda nie...u ols mau? =P

7 comments:

HuSnA said...

nice view..mahal tak eh brg2 kat ctu?

Sitie BUm BUm said...

mau2..

Anonymous said...

Mane ole2?

eya said...

salam kojah..akk da tuko blog baru..sile tuko url akk ye kat list kojah

ita.itu said...

wah mcm best je tmpt nih..kalo dating ngan bf pun best ek.hehe

adenium said...

nak gakkkkkkkkkk

kojah said...

dear zahra aisha,
kt mana?klu labuan murah2 la...klu brunei mhl2...

dear siti bum bum,
ala, npe xmsk contest aritu?hikhikhik

dear PakciQue,
tuela, npe xmsk contest aritue...

dear eya,
baikk sis =)

dear ita.itu,
sis dating la ngan hubby kt cni...hehe

dear adenium,
nak ek? =P

Page number