My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, January 28, 2009

Seeing yOuuuuuu!~

17hb arituuuuu, aku jmp sumbody la...bapakkk la lama kn...17bh nyer cite arini br nk wat entry kn...huhuhu maapkan aku la...aku kan ngah berjuang skang nie =P















air tembikai dia, teh ais aku...

















lamb chop aku...terliur x u olsssssss??
















nie pe ntah...janji kasi kOrg terliur kan...muahahahaha!!


















haaaaaa, br la dinamakan blogger tegar kan...huhu aku skang nie xtegar sgt laaaaa...yela, sume org pelik tgk aku dok snap2 je kan...cam jakun lak dorg cakap kt aku...huh!!

















pastuuuuuuu mkn keranggggg!!klu ikot ati aku mmg abis la aku makan lamb chop aku tuh...tpppppppp sbb aku tringt gak kt rumate aku sorg2 kt blik, so aku simpn la utk dia ckitttt...tp npe skang ko nk majok ngan aku ek?ish!buhsan dowh aku klu org ske majok2 nih...pastu ko nk ego bagai ngan aku kan...xdapattttttttt la...lainla klu aku yg salah!

eh2!melalut2 lak aku kan...

actually ms nie aku nak jmp ngan kakayu skalikkkk...tp akak tue tamau jmp aku ke?hukhukhukhuk

4 comments:

★ Nu♥ℜul ★ said...

yummmiii .. dapnyer

eddie dewanaga said...

kerang rebus tu dapat layan dgn cili sos, mak oii... best!

adenium said...

macam nak makan lagik jer...

kojah said...

dear nurul,
cedappp sis!jomla kte mkn sama2...hihi

dear eddie dewanaga,
mmg ada cili sos pon...meletopppppp!!

dear adenium,
jommmmmmmm sis!kte mkn lagikkkkkkkk!!

Page number