My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, January 15, 2009

Sedapppppp!~

cpe2 yg dok somban tue, meh la kte mkn kt cni....u ols tau x?alaaaaaaaaa, dkt ngan jusco sbn 2 tue...dkt2 ngn hotel seremban 2 gakkkk...
















ape ntah nama kdainya...tp sign board dia cm gini la...actually kedai dorg nie penah msk paper...tp aku xda la excited sgt nk g kn...alih2 kwn aku ckp bestttt...so harusss la aku terjah...aku bab2 mkn nie mmg lajuuuu jerk nk terjah...=P


















aku g ngan cpe?sure la aku ajk maro kn...sbb sure dia akn banje aku...hikhikhik maro yg keding ngah msk kdai tuh...ampunnnnnnnnnn!~

















nie ape ntah aku snap...tp ms aku snap nie maro support je aku...dlu2 nan ado la dia nk support2 kn...aku sokaaaaaaaaaaaa =)

















so mlm tue ktorg mkn nasikkk...nasikkk dia cm nasikkk lemak la u ols...bkn rs ns lemak tp sbb dia letak dlm daun pisang pastu lapik ngan bekas pe ntah...yg sure bkn pinggan la...ish!mmg susah la nk mknnnn...xda feel!lagik2 ktorg order lauk2 yg berkuah bagai...

















yg nie ayam msk pe ntah...maro nyer...

















nie sayur kangkung utk 2 org mkn...
















nie aku nyer...sup ekor!!

sedappppp la u ols...cuma ms aku ngah mkn tuh, ada bau2 ckittt...bau cm taik kucing...hakhakhak maro ckp org yg dtg mkn ctu yg bwk bau tue tp xtau la kn...arap2 pasni xda la lg bau2 yg kurang senang ittew...
so pe lg!terjah la u olsssss...view dia pn sgttt la chantekkk...sbb keliling kedai mkn dia penuh ngan pokok2 gitu...

11 comments:

Unknown said...

terliur pulak tgk makanan tu.. padahal masih kenyang makan tengah ari tadi..hihi

adenium said...

tak padan dengan keding... makan banyak....hehehehe

Unknown said...

hi...nice 2 read ur blog..huhu
i'm a new..so kalau free jom ar singgah..

Anonymous said...

heheheh...;)
makan banyak kojah ni...:)

Sepet said...

kt mane tu eh....
huhu!!

Diana Ishak said...

kalau gamba tu boleh kuar bau lagi best.

eddie dewanaga said...

sup ekor tu gambar dia agak gelap... tapi nampak mcm best!!

mummysyafie said...

macam gelap je tmpt ni?? mmg deco dier camtu erkk?

Anonymous said...

adehh! ada bau tak diingini plak..lost appetite..hehe

Diana-k said...

uiiiii mane niee...
kay saye menuju kesaneee nantii!!

kojah said...

dear jivebumz,
kuasa makanan sgttt besar ek...

dear adenium,
hahahaha

dear riyseslady,
orite!nnti i singgah...

dear fahmi latiff,
sementara leh mkn nie kn...hihi

dear sepet,
dkt hotel seremban 2!g terjah tau...

dear green apple,
gmbr leh kua bau?hahaha kne blaja magic dulu la kak...

dear eddie dewanaga,
golap2 pn tp besttttttttt!

dear mummysyafie,
xda la gelap...tp ktorg mkn kt tmpt gelap...hahaha deco dia byk pokok2...

dear lily lotus,
tuela, tp xtau la bau tue dtg dr mana kn...

dear diana-k,
teros menuju ye cik dianaaaaaaaaa =)

Page number