My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 
Showing posts with label maro. Show all posts
Showing posts with label maro. Show all posts

Sunday, October 17, 2010

Happy birthday maro! =)

love u lah!auwwww, muahahahaha!!

eeee, aku sudah gumokkkkk...tak shukeeeeeeee~


Monday, August 30, 2010

Babai cousin kuuuuu...sob sob sob!! =(

dulu dia lah peneman aku di kala suka dan duka sekarang tidak lagikkkkkk...hukhukhuk

kojah: jom g mid...beli blablabla
cousin: jommmmmmmmm!!

wahhhh teros jom okkkk...sekarang sape nak teman???you?datuk?datin?muahahaha


tuuuu yang tudung biru tuh cousin aku daaaaaa...

tapi ingat yeee...walau mu jauh di mata, trip yang kita set kan jangan dilupakannnn...kalau tak, awasssssss yerk!


hasil tangkapan budak berumur 5 tahun...

tenkiu ye wawa sudi temankan aku...pasnih sudi2 lah hulur-hulurkan tetttt kat aku lagik...hahahaha ohh ya, wawa nih bukan yang nak pindah tauuu...tapi dia teman aku g majlis perpisahan cousin aku nieeee...wahhh, perpisahan katanya!


ehhh aku selit jap gambar nih...buley kannnnnnnnnnn??


Wednesday, May 26, 2010

Go Genting!

Genting Highlands sudah tidak seperti dahuluuuuuuuuu...

ehh, serius nih...dulu2 masa aku datang genting, jangan harap aku nak bukak sweater bagai...bukan takat nak bukak, rasa nak pakai baju berlapis2 lagik...

sekarang, nan adoooooooo...


haaa ko tengok je lah gambar nih...ada nampak kabus2 tak??

hurmmm dalam banyak2 games kat genting, satuuu jerk game lagik yang aku belOm try...adakah space shot?adakah roller coaster?

jawapannya adalah flying coasterrrr...hukhukhuk alaaaa, yang kita terbalik kat bawah macam superman nak torobang tuh =D (gambar atas sekali)


keceriaan kojah berjacket baru...auwww!muahahahaha


tang nie yang aku nak cerita sangat2 nih...

actually aku g genting nie pun sebab ada reunion kawan2 kitorang duluuuuu...ehhh, sebenarnya bukan kawan2 aku daaa...itu kawan2 maro...tapi kawan2 maro, kawan aku jugak hapeee...hahahaha

di mana kitorang semua decide untuk tidur kat gentinggg...tapi alih2, semua orang cakap tak jadik, semua nak cancel last minute...masa tuh aku dah macam 'hah, apa nih weh cancel2?' huhuhu

yelaaaaaaa bila dah cancel, aku pun kena la cancel sama...tak kan nak tidur berdua kat genting kottt...gilos hape!

so kitorang berdua main gamble terjah genting...ada rezeki dapatlah main outdoor, kalau tak dok rezeki, kita jalan2 sajork...sebab camnih u ols, yang kitorang semua amik bilik tuh sekali ngan outdoor games...so saya rancang nak amik yang outdoor tu dulu, yang tidur tuh nanti sok2 pakai ngan dorang sekali...which is dorang plan nak g genting bulan 8 nantiiii...

tapiii disebabkan otak aku yang bergeliga, aku gunakan ticket free masuk outdoor yang aku dapat dari berita hariannnn...alaaa, yang akhir tahun ada kumpul keretan akhbar tuhhhh...korang simpan la keratan akhbar tuh dari hari ke hari then korang redeem la kat mana2 cawangan berita harian...

pree weh masuk outdoorrrr...sebabnya pihak genting tak bagik aku pakai ticket masuk outdoor yang beli ramai2 tue...dorang suro guna sama2 ngan package bilik tido tuh...


ish ish ish...dalam berpuluh2 orang yang plan nak g, hanya tinggal berdua sajork yang betol2 pergiiii...


kat sini pun tak nampak kabus kan...

tapi kan, semua games kat outdoor nih aku feeling sorang2...yelaaaaa, mamat tuh bukannya tahan sangat ngan games2 cenggini...dia penakuttt =P


budak berkaca mata...

frust jugak la aku datang sini sebab tak cejuk seperti dahulu kalaaaa...eceh!


tengokkk...gediks sungguh budak di belakang itu...hakhakhakhak


eh ada jugak games yang main sama-sama...lalalala


i likeee...muahahahahaha

larikssssssssss ;D


nah!berat aku naik lagik 2 kiloooooooooooooooooooooooooooooooo!!

adoiiiii, serius aku rasa dah lain macam berat aku sekarang...lain macam bukan hape tau u ols...bila nak sarung jeans2 tue, rasa senak2 perot menahan napas...yelaaaa, dulu2 pakai jeans masa berat badan yang ideal, hahahaha..sekarang amik kau kojahhh!

OK, SILA SEDAR DIRI!!!!!!


Tuesday, May 18, 2010

Di low yatt...

Ada aritue readers aku bertanya kan promotion apa yang best di low yattt...aduhhh, enggak tahu apa mahu di bilang dong...hiks!

sorryyyyy dear...


aku rasa la...kalau korang nak beli handphone, buleh la beli kat low yat...even aku sendiri tak pernah beli hp kat situ...tapi aku suggest kan korang kena beli kat situ jugak...lalalala

alaaaaaa aku tak beli hp kat sana pun bukannya hape...sebab semua hp aku turun temurun nya keturunan...hahahaha maknanya abah aku turun kat mak aku, mak aku turun kat akak aku, akak aku plak turun kat abang aku...

haaaaaaa gitu lah yerk =D


peace*

masa nih abis jerk last paper exam, kitorang teros terjah low yat...yela, nak release tensiOn katakannnnn...


tuh haaaa baju meghah tuh excited sangat nak beli hp bawuuuu...belakberi you~

hurmmm seingat aku la...barang2 yang aku penah beli kat low yat pun adalah printer canon dannn barang2 untuk laptop...


opsssss!hikhikhik

haruslah peneman2 menggunakan kesempatan yang adaaaaa...


owhhhh big apple...nyum nyum ;)


Saturday, March 13, 2010

Santai pagi...ehhh santai petang =D

Entry awal2 pagi tapiii tajuk santai petangggg...

apakah?haha


air lemon campur madu tue sangat lah sedapppp...tapi takut lah pulak aku...bukan main lagik aku dok slurp slurpppp padahal aku tak jamah pape lagik makanan pada hari tuh...

owhh black tea tuh aku takmo suggest yerk...enggak nyaman donggg!hakhakhak


oittt, buat apa tuhhh??makan lahhhhhhh!


makanan ini juge sedappp...

okkkk, babai...aku tengah berfiesta nih...pastue nak g jenguk-jenguk matta fair...maklom laa, pestime nak g matta fair gini...


Saturday, January 02, 2010

The gift and Prosperity Burger...

Tercengang cengang abang aku bila terima parcel dari posmen...'cik puan kojah?' kata hatinya...hahahaha


adiah yang aku menangi dalam pertandingan meneka bilangan fridge magnet...

sangat kreatip tau akak nih...siap dapat kad tueee...sangat suwetttt ;) btw thanx so much ye kak...pencil case tue buleh saya bawak g class...hihihi


prosperity burger yang di idam idam kannn...korang dah rasa??

hello, sure la pernahhh...lalalala


kiri kanan tangan aku dok pegang makanan...nampak sangattttt...hahaha alah, orang banje kita kena la makan banyak banyak...dok gitu?wekkkkk!

terima kasih ye encik maro ;)


Monday, November 23, 2009

2012...

baca title pun dah tau kan?


so sebelum kita g tengok movie, mari kita sapedekkk dulu...

masa makan nie tak pernah2 ok 2-2 diam membisuuuu...hahahaha tue maknanya apa tuuu??lapa sangat la tueeeeeee...mana taknya, kol 12 lebih baru nak makan, mana tak berkeroncong perot memasing...


MBO di terminal 2...aku g jusco seremban 2 nak tengok 2012 full sesajooo...padahal arini ari rabu wehhh...

so next tyme teros zasss ke MBO saje la...cuma terminal 2 tak berapa nak best la sebab tak ada papeee...


nak aku buat review kah?tak payah la kottt...aku rasa aku yang paling lambat tengok movie nih...haha

tapi movie nie berjaya membuatkan aku insaf sebentar...memang la tak logik kan tapi apa yang dorang citer kan tuh buat aku takottttttt!~


HAHAHAHAHA giler keding mamat nihhh...sib baik lagik tinggi dari aku...hihihi


nampak dok berat aku berapa?naik 1 kg okeyyy...


keding: nape tak pakai kasut?
kojah: malaslaaaaa...musim2 hujan nih...
keding: alah, nak pink la tuh...
kojah: hahahaha


Tuesday, October 20, 2009

On 17 October 2009 =)

perjalanan yang penuh menyusahkan...y menyusahkan ko kojah??tettttt!

ha nie nak habaq mai nih...masa aku ngah tunggu train kat kl central nun, aku perasan la ada sorang akak nie dok pandang2 aku...

so masa aku bersesak ngah rebut2 nak naik train, tetibe hp aku berbunyik...tuttttttt!masa nie abaikan dulu bunyi hp ko tuh kojahhh...kang tak pasal2 ada orang rentap lak hp ko...so sabar sabarrr yee...

misteri: salam. kojah tgh tunggu train blk seremban ke?ni k.nani dari blog dakgilerchoc.
kojah: haha akak ke?padanla akak pndg2 td.sy mmg gini kak.klu xknl mmg ssh nak senyum la.ala, seganla kak =P

mOtip kojah malu???padahal masa kitorg dok msg2 tuh tak ada la jauh bonar...hahaha

tue kaknani yang pakai shawl kaler coklat tueee...very da sweet tauuuu...kak, pasnie jom kita berjimbaaaaaaaaa!~

eh2, tetibe aku terpikir...kalau la ada antara readers aku yang ternampak aku camne ek??lagik2 kalau aku tgh wat aksi tak senonoh bagai...mana tau kannn...so pasnie memang kena meletopp 24 jam la...muahahahahaha


owhhh ayam nie memang dah lama gilerrrr aku teringin nak order...tapi dalam kepala otak aku nie asyik dok pikir...bila nak order?kalau kat hostel, weekends kengkawan aku dok hostel ke?kalau ayam nie wat balik umah, sempat ke?

aiseymannnn...golap la pulak gambau ayam nih...ate aku snap malam2 nie weiii...tapi takpe2...gelap cerah tak pentingggg...yang penting adalah sedappppppppppppppp!!

serius weiii...memang sedap giler laaaa...tak cukup makan ngan nasik, siap aku ratah2 skalikk...hahahaha

lagi satu, harga pun murahhhh...ha pe lagi u ols, g la noraiiiiii!!nih ha pi view sini yeeeee => CLICK HERE!!


the most important things is to celebrate birthdayyyyy...

epi besday maro...u sudah tuaaaaaaaaa =P


bukan takat ayam sajork, dia pun ada baked potato jugeeee...

aku order 2 baked potato...1 aku bagi kat housemate maro, satu lagik untuk maro...aku rasa ckit je baked potato tue...sebab aku tak suke sangat kentang2 nih...alangkan kentang kfc yang orang cakap sedap tuh pun aku tak makan sangat...

tuh ha yang kat sebelah pinggan nasik tue la baked potato nyerr...


hahahahaha gambar nie pun adeeeeeee...

jemput makan ayam DJ-LRC u olsssssssssss...btw, tQ so much ye kakdidi n abg jaz...


Tuesday, October 13, 2009

First day of Raya...

hahahahaha orang lain dah bungkus dah hal raya, aku baru hegeh2 nak post kannnn...tapi takpe2...semangat tuh yang penting =P

haaaa...aku di pagi raya gini la...family aku tak dok gambau ramai2 cam u olsss tueee...tak penah di buat oleh family aku okeyyyy...

aku pun tak tahu sebab apa...mayb sebab lebih excited nak borak2 ngan adek badek sepupu sepapat bagai sampai lupe nak amik gambau kottt...

tak pun sebab masing2 bangun lambatttttttt...muahahahahaha sape yang bangun lambat tuhhhhhhh??tak kan orang2 tua plak kottt...harus la mereka2 yang bujang tak bujang ituuuuuuuuuuuu...

eh2, i bangun paling awal okeyyyy =P


bukan raya je aku g lawat nenek sedara aku nie...tiap kali balik kampung je sure jejak umah dia punya lahh...


kita juga jangan lupe g jenguk2 orang yang sudah meninggal yeee...

alfatihah untuk nenek ku dan juga makcik ku...


jommmm g beraya ke rumah skandal saya yang pertama...muahahahaha

eh2, nampak tak adik aku still berkain tue??bukan bersunat okkk...


dan juga skandal saya yang kedua...muahahahahahaha

sib baikkk mak pak masing2 tak dok kat rumah...lalalalalala

*gelak guling guling*



Page number