My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, October 20, 2009

On 17 October 2009 =)

perjalanan yang penuh menyusahkan...y menyusahkan ko kojah??tettttt!

ha nie nak habaq mai nih...masa aku ngah tunggu train kat kl central nun, aku perasan la ada sorang akak nie dok pandang2 aku...

so masa aku bersesak ngah rebut2 nak naik train, tetibe hp aku berbunyik...tuttttttt!masa nie abaikan dulu bunyi hp ko tuh kojahhh...kang tak pasal2 ada orang rentap lak hp ko...so sabar sabarrr yee...

misteri: salam. kojah tgh tunggu train blk seremban ke?ni k.nani dari blog dakgilerchoc.
kojah: haha akak ke?padanla akak pndg2 td.sy mmg gini kak.klu xknl mmg ssh nak senyum la.ala, seganla kak =P

mOtip kojah malu???padahal masa kitorg dok msg2 tuh tak ada la jauh bonar...hahaha

tue kaknani yang pakai shawl kaler coklat tueee...very da sweet tauuuu...kak, pasnie jom kita berjimbaaaaaaaaa!~

eh2, tetibe aku terpikir...kalau la ada antara readers aku yang ternampak aku camne ek??lagik2 kalau aku tgh wat aksi tak senonoh bagai...mana tau kannn...so pasnie memang kena meletopp 24 jam la...muahahahahaha


owhhh ayam nie memang dah lama gilerrrr aku teringin nak order...tapi dalam kepala otak aku nie asyik dok pikir...bila nak order?kalau kat hostel, weekends kengkawan aku dok hostel ke?kalau ayam nie wat balik umah, sempat ke?

aiseymannnn...golap la pulak gambau ayam nih...ate aku snap malam2 nie weiii...tapi takpe2...gelap cerah tak pentingggg...yang penting adalah sedappppppppppppppp!!

serius weiii...memang sedap giler laaaa...tak cukup makan ngan nasik, siap aku ratah2 skalikk...hahahaha

lagi satu, harga pun murahhhh...ha pe lagi u ols, g la noraiiiiii!!nih ha pi view sini yeeeee => CLICK HERE!!


the most important things is to celebrate birthdayyyyy...

epi besday maro...u sudah tuaaaaaaaaa =P


bukan takat ayam sajork, dia pun ada baked potato jugeeee...

aku order 2 baked potato...1 aku bagi kat housemate maro, satu lagik untuk maro...aku rasa ckit je baked potato tue...sebab aku tak suke sangat kentang2 nih...alangkan kentang kfc yang orang cakap sedap tuh pun aku tak makan sangat...

tuh ha yang kat sebelah pinggan nasik tue la baked potato nyerr...


hahahahaha gambar nie pun adeeeeeee...

jemput makan ayam DJ-LRC u olsssssssssss...btw, tQ so much ye kakdidi n abg jaz...


10 comments:

Blog Eazy Izzuddin said...

nek train pun buleh jumpe blogger
hehe
xD
ops i see u
=P
xD

attyfir said...

alor kojah..kalo kita terjumpa jgn malus2 lak ..

alor ..sedapnya ayam tuh ..

dakgilachoc said...

owh pi kajang jumpa en.maro yer..patutlah bwk 2 kotak kek SR..hhehe..klu akak tau akak ikut kojah...hahahhaha...

Kak Lia said...

sedap ape kentang...:D

Nani??? oic...ada dia citer kt N3 dia....hahaha..baru ari ni ko nk citer Kojah...

ct_nurmarlissaa said...

kojahhh..sedapppp nyerrr..nie yg nak meng-ordersss...

kojah said...

dear Eazy Izzuddin,
tue la psl..kt train pn leh jmp...malu i...wakakakakaka hah? u see me??ktne? =P

dear atty,
lama2 xmalu la kak...mula2 je...hihi

dear dakgilerchoc,
hahahaha akak, pasnie kita roger2 k...

dear shafie,
g la try eh...sedappppppppp

dear mamarempit,
sedap cuma tekak sy nie xmkn sgt kak...

dear ct_nurmalisa,
sedapppp kak...kena order nih...

IT'S Me N.a.N.a said...

SEKALI PANDANG KAMU SEPERTI..

oh bulan~
enggan melayan diriku lagu~
Pabila~
Air mata membasahi pipi~
dan lagu2~

la~la~la~

hihieee..betul kojah. Sejibik ok!
baik lepas nie pakai purdah. Sat gi ader yg kena serbu pulak..hihie..

Dee said...

ceh..ko malu2 lak kojah..kehkehkeh..napa ko balik lmbt eh aritu..kan dh kena diri..sian ko..

Pepel BoNda AmaNi said...

ya ampun cam best jerk ayam tue kojah..nak kena try nanti nie..heheheh

kojah said...

dear nana,
nope la dear...sbb pakai shawl kot...klu tgk dekat2 xda la...stakat nie xda lg org ckp sy mcm yuna...hihi

dear dee,
malu2 kucing kak...haha sbb wat asgmt kak...

dear purple,
try tau kak...mmg sedapppp!

Page number