My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, October 13, 2009

Mari2 gembira tepuk tangan...

Kalau anda gembira tepuk tangan...pang pang
Kalau anda gembira tepuk tangan...pang pang
Kalau anda gembira begitulah rasanya kalau anda gembira tepuk tangan...
pang pang


yabedabeduuuuuuuu!!aku dah buleh tersenyum lebar...apa ke benda ntah...biarkan aje labu2 terjun bersama labi2nya...hurmmm, aku takmo la cite benda nie to the public...sape yang rapat-rapat ngan aku je aku mau cite...huhu takpun nanti2 aku nak wat protected entry yeee...tapiii tuh pun kalau aku rajinnn...kihkihkih

disebabkan aku sudah gembira, meh aku sajikan u ols ngan gambau2 artis gituuuu =P


tengah aku dok jalan2 area jalan tar aritue, tetibe aku ternampak laa orang kerumun kat depan sogo nieee...aku apa lagi kannn...harussss la jadik kak nam weiii...

laaaaaa...artis upe2nya...

kojah: shooting rancangan apa nie?
misteri: jangan tidur lagi...
kojah: ada lagi ke rancangan tuh?baik aku tidur dari tengok rancangan tue...tidur lagik best...
misteri: hahahaha

sekali dua je kottt aku tengok rancangan tuh...last2 bagi aku tidur lagik nikmattttt!


bila tengok dekat2 baru aku tau mancung upenya hidung c apek nihhh...lain laaaaaaa dari tengok kat tv nun...

alahaiii, bila la aku nak jumpa fizo omar nih...lalalalalala


4 comments:

T.O.P.E.X said...

ye fizo disini. kenapa?

Dee said...

ko nk jumpa apek? anak buah akak keje ngan dia..ari2 jumpa..kehkehkeh..

nURmALa mAZLan said...

weh...
ada la rancangan jgn tidur lagi tu..
pengacara dia pondan tu..wakkkkk!!

kojah said...

dear topex,
fizO???haaaa nk num tepon...hahahaha =P

dear dee,
bkn apek kak...fizo omar...kihkihkih

dear nurmala,
ada kak tp sy dh lama xtgk...pondan?hahaha

Page number