My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, October 15, 2009

Meh kita g beraya meh...

Kalau orang ajak beraya, lajuuuu je kita mesti cakap nakkkk...hikhikhik

alahaiiii comelnya fifi nie...geram tol aku dibuatnya...


2-2 comelssss ohhhh...masa aku datang aritue, mimi tengah dok sibuk2 nak makeup...bagusss mimi, dah besar2 nanti sure lagik vogue da vassss...harusss meletoppp kalahkan maknya okeyyy...hehehehe

kakDee: mimi tak pakai baju pun ko nak amik kojah
kojah: hikhikhik *xpe kak, nanti saya sonsored kan*


nie la akak yang ajak saya beraya ke rumahnyaaaaaa...

slurp slurppp sodapppp...dapat makan laksa free...nyummy nyummy!!

oh kakkk, bebila ada open house lagiii, jemput je saya yeee...harus saya terjah =P

btw, thanx so much ye KakDee...muah muah (*-*)


6 comments:

Dee said...

hahaha..ingat xde dah..jah..lawaklah ko gi censoredkan gambar mimi tu..pastu..tu bukan open house ar..tu jamu2 sapa yg dtg je..kehkehkeh..

mamarempit said...

3 ari je lagi nk beraye kojah....

lily lotus said...

mmg comel2 anak2 kak dee ni..mcm mamanya..akak jer tak terjah lagi umah kak dee ni

Manusia said...

owh..tak ajak hihi

JIVEBUMZ said...

kojahhh ko tak abes2 beraye yer hee

kojah said...

dear Dee,
harusss ada kak cuma lmbt jee...hurm, kne la sensored kang mimi malu...hihi a'ah lupe bkn open house ye u olssss

dear mamarempit,
sempt lg la nk beraya umah akak?hikhikhik

dear lily lotus,
anak2 akak plak klakar...lawak ajeee...

dear manusia,
bkn, kakD bukan wat open house...hihi

dear jivebumz,
beraya ckit je kak tp br nak wat entry...huhu

Page number