My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, October 25, 2009

To all my classmate!

Farizzat yang suka meng-snappy pictures...


merpati 2 sejOli...wakakakakakaka!!

ampunnnnnnnnnnnn syira =P

ha maQzumie, yang ko jeling2 Dila tuh nape??


lect POBM yang sangat2 besttttt!!

Tq2 so much sir!saya nak A+ tau sir!hikhikhik

*rakan2, sape yang nak tuttt bagi pendrive kat aku...aku tak koserrrr nak anta by email!internet lombap!


juga lect IE yang ensemmmm & bestttttt!!hahahahaha

memang daya penarik students nak blaja betol2 kalau dapat lect ensem kan? =P

eh, gambar2 nie bukan aku yang amik tapi budak yang atas ituuuuu...larikkkkkkkkk


dan juga saya bersama millionaire to be...InsyaAllah!

owhhhh, baju preeee!


5 comments:

Manusia said...

IE tue subjek ap??
internet explorer kah..huhu

:: fAzRa :: said...

amboi..nyempat lagi eh.....

ooo..sian kat lecturer yg tak ensem n cantekk macam saya nih...apakah???hahaha......

kojah said...

dear manusia,
lbh krg je la...hahahaha =P

dear fazra,
ala bukannnnn...yg xcntik pun bagussss klu dorg bagusss =)

cindir-rela said...

eh saye kenal lelaki muqzaimie ke ape tuw?? yang jeling kat dila tuw..awak budak mane ni???

kojah said...

dear cindir-rela,
budak u...hihi

Page number