My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, October 19, 2009

Nak pegi class ke tak...sebab aku dah present...

alamakkk...camne nih??nak g class ke tak ek?klau g class pun, tengok orang present ajeee...aku dah present aritue...hurmmmm

ok2...nie aku nak ceritakan satu kisah benar =P

bro: ai dik. nak g mana?
k: hah?
bro: buleh ke kita cakap2 nie?
k: hurmmm *terkedu*
bro: adik tunggu sape?nak suro abang antakan ke?
k: ha?tunggu je la sape2 punnn...*abg?hampuihhhhh*
bro: abang dah lama tengok adik. adik je tak perasan.
k: *gila ke apa org nie...tapi pakaian semua elok...siap ngan tie sume*
bro: ok dik...abang nak num telefon adik bleh?
k: bleh2...999...bye2...

lalalalalalala wakakakakakaka!!


8 comments:

CoOkiE MoNSter said...

hahahahahaha...mamat poyo. kalu aku pon wat cmtuh jer. ntah hape2..takde wawasan 2020 langsung (eh,pe kaitan)

Kebencian_Maharaja said...

Ko maleih yo? nak kena seligi budak ni hehehehe......

rasp said...

tak yah gi kelas ~ galakkan syaitooonnnn :D
pd 'abg' lak kihkihkihkih....padan muka

qyla said...

haahhaha.

padan muka orang tu.

ntah sape ntah kojah.!

tapi nasib ko tak layan.

orang-orang macam tu baik ko jangan layan kojah.

gila kowt!

lily lotus said...

erk..careful dear..seram plak akak dgr :D

nURmALa mAZLan said...

wah...ada secret admirer ko kojah
secreto d' amor

viruspadu said...

kojah, ko jumpa lg orang mcm ni

ko baling selipar jer

hahahaha

kojah said...

dear cookie,
hahahaha cian mamat tue kan...

dear kebencian,
tue la bro...mls ckit sejak akhir2 nie...haihhh

dear rasp,
wahhh akak senafsu ngan sy takmo g klas...kihkihkih abg gatal =P

dear qyla,
klu kena org baik xpe...klu org jenis niat xbaik cmno tuh??

dear lily,
tau xpe kak...sbb kita xtau tahap kebaikan seseorg...hoho

dear nurmala,
kojah ke kak?sy tulis nama k sajork...hehe

dear viruspadu,
nnti klu dia kejar n tangkap sy cmne kak?hahahahaha

Page number