My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, October 15, 2009

Still raya lagikkkk...ada SUP BELUTTTT!

mari2 kita tengok gambar2 raya yang adaaaaaa...huhu

nie kat umah sepupu aku gakkkk...

ha memula elok je dorang duduk kan...


last2 bercekerama 2 orang tuh plakkkk...hahahaha

larikkkkkkkk


raya tetap raya tapi lapar tetap laparrr...


nie la sup belutnyaaaaaa...juga buleh didapati di kelantan...eh2, ada negeri lain yang ada sup belut camnie??

uishhh, memang geli la aku nak makan tapi sebab dah order punya pasal, harus la aku telan gakkkk...ate abah aku cukup pantang ok kalau ko dah order tapi ko takmo makan plakkkk...

dulu2 aku penah makan gak sup belut nie tapi tak ada la rasa geli camnih...mayb cara masakan kottt...pastu tak silap aku, dulu2 dia buang kulit kaler itam tuh...yang nie dia tak buang lakk...tuh rasa gelik2 ckit nak makan tuh...

*yang maggi ketam tuh, 4 orang makan semua sekali RM26 hengget...murah ke mahal??


dah2...raya pun dah nak abis kan?

nie aku rasa entry penghujung2 raya aku kat kelantan ituuuuuu...

hurmmm, kitorang gerak balik seremban dalam pukul 6 petang cenggitu la...n of course la abah aku dah ngantuk nak drive malam2...


harussss tido di Raub dulu...

punyalaaaaa gigih takmo kasik aku drive sampai sanggup benti tido kat Raub nun...hiks

abah: jah mengantuk tak?jah drive buleh?
jah: tak mengantuk pun...buleh2...
mom: ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!tak bulehhhhhhhhhh!!benti2 tido kat Raub nie...dah2 tak payah drive dah...kita tido sini...

muahahahahahahahaha


gambar2 nie semuanya gambar di pagi ariiii...ate tak kan malam2 tuh aku nak snap lak...kang bukan nampak orang tapi nampak antu...hoho



5 comments:

Neeza.Areef said...

fuh klu akak...mmg x makan la kot..x sangguppp

rasp said...

aiyoooo sis...
kalo me rasanya lagik sanggup kena marah dari makan itu sup...

eddie dewanaga said...

gua penah mkn belut ni, tapi yg goreng punya...

Dee said...

erk..gelinya tgk..kalo belut org dh buat kuah laksa tu lain ar..lg sedap org kata..byk belah2 kedah..tp dh hancur kena blend..xdelah nmpk itam2 tu..

harga maggi ketam ko tu murah sesangatlah jah..

kojah said...

dear neezareef,
hikhikhik tp rasa la kak...br best dpt rasa semua makanan kat dunia nie...

dear rasp,
sbb dulu sy rs sedap...yg nie geli2 plak...

dear eddie,
so sedap tak bro?

dear dee,
a'ah kan kak...dlm laksa tuh sbb kita xnmpk...tp sama saje la...huhu
tue la kak, kt kelantan kot...sbb tuh murah...klu jual kt KL, sure mhl nyerrr

Page number