My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, October 14, 2009

Second day of Raya...

ari raya kedua aku kat kg on my abah side pulakkkk...lagipun 2nd day of raya ada kenduri makan2 kat rumah nenek aku tueee...

alahhh, dokat sajork kg mak n abah aku...


kenduri tue jugak untuk pasangan pengantin yang dah lamaaaaaa...muahahahaha yela, parents aku nak gak buat kenduri kat kelantan nun...lagipun ramai sedara mara kitorang belah sana kannnn...

tapi pengantin nie overrrr tau...petang2 baru sampai...ate akak aku g beraya kat umah husband dia dulu...eh2, wajib ke 1st raya sebagai suami isteri kena beraya di belah suami dulu??

oh tidakkkkkkkkkk =P


suasana kenduri pada ari tersebut...

ahhh koser la aku tak tangkap gambar sorang2...aku amik gambar gini pun dah kira bernasib baik ok...hahahahahaha

*Akmal, sorry susahkan ko time nih...aku tak sengaja*


eh2, tajuk entry aku second day of raya...nie tak silap aku raya ketiga dahhhh...

layannnnnnnnn sajork...


tengokkkkk segar bugar akak aku tueeee...felik felikkkk...

eEeEe tak sabarnya aku nak tunggu bulan 12 nih...jadik babysitter la gamaknya aku cuti sem nih...


hoiii, sape la pulakkk yang duduk mengcangkung tak reti pakai baju kurung tuh??

ate nak buat camneeee...aku lupe nak bawak baju raya aku kat kg abah aku...ada tue memang ada....tapi aku g letak kat kg mak aku...hiks

lagipun nie dah raya ketiga marrr =P


dah abis lawat yang mana yang patut, jommmm kita g menghabiskan duwet di pengkalan kubur...

hurmmm, bila ek last aku g pengkalan kubur nie?tyme aku kecik2 dulu kot...padahal umah nenek aku ngan pengkalan kubur nie sejengkal ada la kot...


macam dah jadik photographer depa dah...

last2 gambau aku yang tak dok!


gini la pengkalan kuburnyaaaaaa...

huiii, memang rambang2 tol la mata aku kat sini...murahhhhhhhhhhhhh kottttttttt!

selai 20 hengget...selai 23 hengget...selai 25 hengget...baju cantik2 lak tuhhhh...kalau kat tempat lain tuh bapakkk la mahal padahal baju sama sajork...

harusssss la aku menggunakan peluang yang adoooo...sampai tercicir2 duwet 5 hengget aku...sib baik 5 hengget je...kalau 50?mau kat ctu gak aku pengsan!


dah puas shopping, jommmmmmm kita makan...

plan asalnya mau carik sup belut tapi nan adooooo...

eh2, korang penah makan sup belut?nanti aku tunjuk gambau2 okeyyy...itu next entry nyer cite...


kan aku cakapppp...keluar je kereta, depa suro aku amik gambar...

sib baik dapat duwet raya dari depa banyak2...hahahahahaha mOtip??


di rumah sepupu aku gakkk...

malas weh nak amik muka tuan rumah...yang nie aku malas pun aku totap sukaaaa...

dia ada 2 jenis eh...malas sebab tak suka...dan malas sebab suka...kihkihkihkih

layannnnnnnnnnnnn =)


5 comments:

eddie dewanaga said...

gua penah pegi pengkalan kubur ni dulu, sebab nak masuk takbai...

nak cari '*bedil 8 butir'...




*revolver 8 chamber.

Dee said...

cepat update kojah citer raya..isnin dpn dh abis syawal..hehehe..

DrSam said...

meriah juga raya nampaknya dan jadi jurugambar tidak resmilah pulok :)

viruspadu said...

lama tak jumpa xbos ku itu

kim salam dia ek kojahhhh

kojah said...

dear eddie,
penah msk takbai?carik bedil?uishhh, bahaya nihhh...haha

dear dee,
ok2 kak...isnin dpn abis ek?

dear drsam,
mmg meriah smpai byk gambau org lain...huhu dr camne??

dear viruspadu,
errr kang dia tau sy ada blog kak...camno?hahahaha

Page number