My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, October 23, 2009

Penghujung Syawal...

Lepas je sambutan raya dapat mug finkkkk, teros zassss ke rumah cousin aku lakkk...


eh2, kakak aku pun ada skali...ate hubby dia ada meeting kat kl nih, harus la ngekor skali kannn...best besttt!!senang2 hangpa dok kl nie je laaaaaa...

akak aku pun still ligat2 lagikkk...mak datuk memang terkejut terpinga2 tol la aku kan bila tengok dia turun naik tangga...lajuuuuuuu kot!

sampai2 je:-

sis: nie jamuan raya ke jamuan pe nih?
kojah: ntah, Dah cakap jamuan raya...
sis: jamuan raya pe macam nie...khemah punyalah banyak...DJ pun ada...
kojah: ntah ntah majlis tunang kotttt...Dah nak buat surprise...
sis: ye la tuhhhhhh...


memang dah rupa macam majlis tunang kekdahnya...siap 4 buah khemah tuhhh!

aku sampai tros makan light2 sajork sebab aku still kenyang...yela, makan sakan kat rumah anak-anak yatim nun haaa...

makan light2 ko kata kojah?yola tuhhhh =P


ada rendang, ada kambing, ada lemang, ada satay, ada kek, ada memacam laaa...tapi yang paling best ada ikan patin masak tempoyakkkkk!!

fuhhh, memang favourite aku sangat2!tapi aku rasa tak ada sape yang leh challenge makcik aku (my abah side) masak ikan patin nie...lagipun makcik aku tue memang purely orang temerloh pahang...of course la sedap kan!


makcik aku yang super duper slumberrr...hahaha


kan aku dah cakap, slumberrr je makcik aku g karaoke...hikhikhik aku pun malu tau nak karaoke depan2 orang ramai cenggitu...kalau suara aku merdu bak merpati burung sejoli leh la...muahahahaha mOtip??

hurm makcik aku menyanyikan lagu kisah cinta sepanjang hidup bersama-sama arwah suaminya...

Suci Dalam Debu
(IKLIM)


Engkau bagai air yang jernih
Di dalam bekas yang berdebu
Zahirnya kotoran itu terlihat
Kesucian terlinding jua

Cinta bukan hanya di mata
Cinta hadir di dalam jiwa
Biarlah salah di mata mereka
Biar perbezaan terlihat antara kita

Kuharapkan kau kan terima
Walau dipandang hina
Namun hakikat cinta kita
Kita yang rasa

Suatu hari nanti
Pastikan bercahaya
Pintu akan terbuka
Kita langkah bersama

Di situ kita lihat
Bersinarlah hakikat
Debu jadi permata
Hina jadi mulia

Bukan khayalan yang aku berikan
Tapi keyakinan yang nyata
Kerana cinta lautan berapi
Pasti akan kurenang jua


Relaku Pujuk (SPIDER)

Ku dikejar bayang-bayang resah
Bila hatimu masih tak berubah
Enggan dipunya dan dipenjara
Belaian cintaku ini

Aku bukan lelaki yang tewas
Bisa mengambang walau ku ditolak
Biar diuji kanan dan kiri
Kau kan tetap ku miliki

(Korus)
Tiada lafaz yang lebih agung
Kalimah cintamu
Yang ku tunggu-tunggu
Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk

Janganlah kau salahkan aku
Terus memburu menawan cintamu
Daku percaya sedikit masa
Kau kecundang akhirnya

Usahlah kau bersedih
Dihadapanmu aku hadir
Memadam resah dan curiga dari hatimu
Apakah kali ini
Bisa kau tolak dan berlari
Setelah aku menanamkan azimatku

(Ulang korus 2x)

Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk


nie ke tunangan orang?hahahaha

eh2, cousin aku singe n available nihhh...ada yang mau berkenalan??nih serius nih!contact aku keyyy...


nie adiknya yang muncit...wakakakaka susah oh nak suro dia pOsing skang...tau nak amik gambar sajorkkk...tapi bagus gak kan...kalau aku nak sengih2 depan camera, laju je dia mengofferkan dirinya...huhuhu


5 comments:

IT'S Me N.a.N.a said...

So mmg btul lar majlis tunang? whhhh..meriah nyer...

Dee said...

sporting abislah makcik ko kojah..cayalah...

Nurmala Mazlan said...

ahahaha~
rock arr mak cik ko dik

Kak Lia said...

dh nk raye aji kojah ....huuu...tk abeh lagi ek...N3 ekau...soba yo la...

kojah said...

dear nana,
bukanla sis...jamuan raya laaa...

dear dee,
memang pon kak...haha

dear nurmala,
rock bebeh...haha

dear mamarempit,
nie entry last kak...hihi

Page number