My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, October 30, 2009

Haa...!Nak buang sampah ar tu...

aduhhh, teringat2 lak aku case entry bawah nie...hurmmmmmmmmm!


hahahaha lawakkk ok benda nie...ko nampak tak tempat kat ketas tuh?selalunya situ memang tempat buang sampah la...bukan aku je kot yang buang sampah kat ctu, orang2 lain pun ada gakkk =P


so satu hari seperti biasa aku nak buang la tisu aku kat situ...bukak2 dia tulisssss!

HAA...!NAK BUANG SAMPAH AR TU...

kahkahkahkah lawak lawakkkkkkk...mayb orang tuh dah geram agaknya ari2 tengok penuh je sampah sarap kat ctu...

pemalash tol la kan sape yang buang tueeee...lalalalala =P


6 comments:

atty's said...

sapa lah yg selalu buang sampah tuh ..ehehehhehe ..

ikiqzana said...

bijak betul org yg tulis tu..

@--- Sueanne ----@ said...

hahaha..
boleh lak org tue tiggl notes kt situ..hehehe..

eddie dewanaga said...

hehehe... huh, memang effective la, ingat tu Kojah!

rasp said...

kah kah kah kah...bijak bijak!

kojah said...

dear atty,
ntahla kak...haha

dear ikiqzana,
tros org yg baca takmo buang sampah dah...

dear sueanne,
tau xpe kak...lawak2

dear eddie,
haruss ingt beb...haha

dear rasp,
hahahahaha

Page number