My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, October 29, 2009

Aku pun lapar gak weyyyy!

Aku perlu publish benda nie bagi xplain segala salah paham yang timbul...


haaaa nihhh...ko nampak tak aku wat arrow tuh???dia la punca temperature aku naik mendadak ke 1000 darjah celcius pada hari tersebutttttt!

mana tak hangen nya kooo...ko dah la satu hapak lagi tak makan...alih2 bila pukul 4, diulangi PUKUL 4 ye ko tak dapat makan lagik, memang ko meraban la tak tentu pasal...hellooo, perot aku bukan macam perot ko ok...even perot ko leh tahan sampai kol 8 malam sekalipun, perot aku tak bulehhhh!

pastu dahla tokey kedai tue cakap cuma ada nasik goreng untuk ko...last2 bila aku kuar toilet (sakit perot) teros nasik goreng tuh yilekkk...apakah??upenya2 ada orang lain amik nasikkk koooo...tak ke lagik ko nak marah??

aku memang la of course akan marahhhhhh!mOtip??pertama, nape makcik tuh pegi bagi jugak nasik aku kat brader tuh??yang kedua, nape brader tuh g amik nasik aku padahal makcik tue dah inform light2???

dan untuk pengetahuan ko, nasik goreng memang dah abisssssss!kiranya kalau dapat kat aku, aku la orang last yang dapat merasa nasik tuh!


nih ha muka brader yang tak tahu maluuuuuuu!memang aku nampak sangat dia serba salah sebab dia makan slow2 sambil berpusing ke arah yang berlawanan ngan akuuuu...kawan dia lak memang confirm nampak aku snap tapi ada aku kesah???

helloooo banggg!atleast ko say la sorry kat aku...sejukkkk ckit hati aku...nih dah la ko datang lambat dari aku...alih2 ko plakkkk yang dapat makanan...amik makanan aku lak tuh!

dear frenz,

skang dah paham??nak tuduh aku bukan2 lagik??janganla dok pikir negative jerk...mana tau masa tuh aku ada problem macam nih tak pun period pain!!

aduhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, tak paham tol aku...tolonglaaaaaaaaaaa!!aku bising2 kata aku salah, bila aku ALONE kata aku ada masalah yang aku pendam!!apa semua nieeeeeeeeee???nak aku macam mana lagikkkkk??jadikkkkkkkkk BATU??

dan tak buleh nak sampaikan sendiri kat aku??nak jugakkk pas kat orang lain...

then ingat sesaje aku takmo tengok wayang??hello, asgmt aku bukan macam orang lain...aku malam tuh demam2 tak tido buat BP okkk...even Redz pun ajak tengok movie malam tue aku tolak gakk...

so apa lagiiiiii????


hilang teros mood aku...nie je aku makan pastuh...


choc moist cake...

have a nice day!


5 comments:

[z@ck] said...

adess..
sabar kojah oiii

eya said...

sian kojah..

eddie dewanaga said...

Kojah ni baran juga ye... hahaha!
okay, first, gua nak tegur..

error - silap/mistake.

arrow - anak panah/tunjuk arah.

jangan marah2 ye, tapi it's okay sekali sekala kita suarakan apa yg kita rasa.

rasp said...

mai akak gi dusyum dia nak hehehehe
sabar ek laling!

kojah said...

dear zack,
skang xsbr ngn org lain lak...huh!

dear eya,
sian + geram + mrh kak...hoho

dear eddie,
mmg panas barannn ponnn!haha mrh psl mkn nih pastu mrh pasal org lain citer2 kt blkg plak...manusia oh manusia!

dear rasp,
orait kak...muah2

Page number