My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, October 21, 2009

Ticket Voucher...tq Kakiis!

yeahhh ticket (tix) preeeeeeeeeeee...yabedabeduuuuuuuu!!

ohhh terkejut la jugak aku bila sampai pos laju kat umah aku...ingat ape la kan...siap register bagai tuhhh...upe2nya tix pree iniiii...

dan terima kasih daun keladi yeee...kalau boleh nak lagikk...hiks!

hurmmm aku dapat nie pun sebab aku jOin apa ntah kat situ aritueee...acik dah lupe nyah...huhuhu yang aku ingat dulu2 aku ada gak masuk contest anjuran kakiis nihhh...tuh pun bulan 11 tahun lepas...


dah dapat tix pree, apa lagikkk kan?jomla terjah wayangggggg...

kalau ikotkan hati aku mau pas exam sajork g tengok wayang tapi due date nyer 19 october!so by hook or by crook kena gak g tengok...lagipun macam rugi oh kalau tak gunakan tix pree itu betol2...haha *sorry ye kengkawan aku yang lain, tix ada 3 sajork*

kitorg tengok citer Pandorum...best la jugakkk cuma akhir2 citer tuh cam tergantung plakkk...ada dah jadik ngan makhluk2 asing tuh ek???


dah dapat pun 3 tix sajork, harus la orangnya pun ada 3 olanggg...huhuhu

besttttt ok masa nih...punya la kitorg bergambar sakan tapi salesgirl tuh tak marah ponnnnn...padahal masa nih aku tak pilih lagi nak beli kasut yang mana satu...


agak2 kaler apa menjadi belian aku?????

haaaaa, aku ada benda nak bagi nih...hurm next entry la yeee...sabar ye u olssss...yang penting, teroskan menerjah kojah.blogspot iniiiiii...


beli kasut laju2, then kitorg g makannnnnnn...

tuh pun kitorg orang last yang makan kat ctu...hikhikhik

aku makan mee batuk2 sizzling seafood, cousin aku makan chicken chop yang sangat2 sedap, redz antu2 laksaaaa...tapiii nape eh tiap kali aku makan mee sizzling nie confirm pastue aku batuk2 punya lahhhh...

y ehhhhhhhh???


6 comments:

Nea Flerida said...

wahh.. besh nye!!

Pocket said...

wah!
papadom!
makhluk asing yg mana?
yg pukul papa dom?


camana pun suka nya ngan mak nyer miasara nyer character :D

rasp said...

syioknya dpt tiket pree...
anything pree mmg best ngehehehe

attyfir said...

beshnya dpt tiket pree..

ct_nurmarlissaa said...

nak jugakkkk.....lama dah tak dapat tiket free nih...nak masuk contest aper nyekk....

kojah said...

dear nea,
mmg best sgt2!

dear pocket,
bkn papadom la bro...citer omputih pe ntah...huhu

dear rasp,
betul2 kak...duwet klu pree pun beshhh =)

dear atty,
semestinya kak...hihi

dear ct,
hihi dulu2 je msk contest kak...yg dpt tix nie sbb isi survey apa ntah kt kakiis aritueee...

Page number