My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, August 30, 2010

Babai cousin kuuuuu...sob sob sob!! =(

dulu dia lah peneman aku di kala suka dan duka sekarang tidak lagikkkkkk...hukhukhuk

kojah: jom g mid...beli blablabla
cousin: jommmmmmmmm!!

wahhhh teros jom okkkk...sekarang sape nak teman???you?datuk?datin?muahahaha


tuuuu yang tudung biru tuh cousin aku daaaaaa...

tapi ingat yeee...walau mu jauh di mata, trip yang kita set kan jangan dilupakannnn...kalau tak, awasssssss yerk!


hasil tangkapan budak berumur 5 tahun...

tenkiu ye wawa sudi temankan aku...pasnih sudi2 lah hulur-hulurkan tetttt kat aku lagik...hahahaha ohh ya, wawa nih bukan yang nak pindah tauuu...tapi dia teman aku g majlis perpisahan cousin aku nieeee...wahhh, perpisahan katanya!


ehhh aku selit jap gambar nih...buley kannnnnnnnnnn??


3 comments:

mekchu said...

pegi mana wawa tu? smbung belajar ehh... shian dah tak de member 'jom'..

♥ FeRra ♥ said...

pic terakhr x leh bla.cm xd kene mengene dgn entry jek.hihihi ;D

kojah said...

dear mekchu,
wawa tuh bkn sambung blajar kak...dia teman sy g majlis perpisahan cousin saya nie...

dear ferra,
alahhh apa salahnya kan =P

Page number