My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, August 08, 2010

PC FAIR 2010...

Sebenarnya semalam aku dah ada taip entry nie secara liveeee...tapi nape ntah aku pun tak tahu ke mana menghilang entry tueee...

takpeeee...saya taip baik demi u olss...ececece


environment: sesak seperti biasaaaaa...(di klcc yoo)

haaaa kalau u ols nak pergi tuh, make sure pakai card touch n go yeee...tue pun kalau u ols naik train laa...sebabnya orang beratur nak beli ticket memang hazab yang amattttttttt!

dan pada mulanya aku plan nak beli antivirus SAHAJA yee...alih2, semua benda nie terbeli sekaliiii...ohh ya, kitorang dapat cabutan bertuah dapat baju dari kaspersky!!kalau korang beli pape dari kaspersky, korang pun entitle untuk dapat cabutan bertuah tuee...

so apa lagik ye u olsssssss...arini pun still ada sampai ke malammmmmmmm...tapi make sure sediakan duwet cukup2 yerk...kang TERRRbeli lebih macam aku...melayang 2 ratus hengget!


2 comments:

mummysyafie said...

antivirus tu berguna kan. pc akak anto kedai je kalau nak donlond apa2. malas nyer orang kan..hihihi

kojah said...

mmg berguna sgt2 kak...klu byk sgt virus dok ternak, leh jahanam laptop...huhu

Page number