My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, August 12, 2010

Ani sup utara...

Takpe kot ek buat entry makanan di bulan puasa iniii...hurm boleh ke tak boleh u ols?kalau tak boleh, roger2 la saya yeeee...

Aku sebenarnya dah lama kedengaran pasal ani sup utaraaa...tapi sebab aku tak tau jerk tempat dia kat mana...lagipun aku pemalas piang sikit nak google2 bagai nih melainkannnnn kalau aku nak pergi bercuti...wahh, hal bercuti excited lak ko kojah oitttt!


Nie yang ada telor masin semua adalah set..kalau tak silap aku, nasik tuh kalau set dia charge rm1.20 tapi kalau bukan set dia charge seringgitt..

Eh betol ke tak ek?sebabnya aku pun kurang kepastian...alah, kalau orang nak banje diam2 sudeyyy...kang aku tanya2 lak ke lain lak jadiknya...so nak mudah bagik poerot aku berdondang sayang adalah dengan membisu seribu bahasa..


Kedai dia sangat beshhh...ala2 kopitiam gitu...tapi aku tak tahulah dia punya branch lain best ke idak sebabnyaaa kedai dia ada banyak cawangan...yang aku pegi nih adalah dekat dengan tutttt...hahahaha aku malas nak bagitahu sebabnyaaaaa itu port dating aku...muahahahahahaha!!


3 comments:

Dee said...

selalu mkn kt sini yg soto je..nasi x penah try lagi..

redzstylo said...

i pernah mkn ani sup utara byk kali di byk cawangan...paling best cawangan shah alam & bandar tun hussien onn (cheras)...i like bandung cincau dan nasi ayam....
mmg SEDAP!

kojah said...

dear dee,
try la sup2 dia plak kak...setapppppppp!

dear redzuan,
aku rasa semua cawangan besttttttt...

Page number