My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, August 13, 2010

Hatiku di lukai...

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


semalam la kan...masa tuh aku memang tengah kelam kabut nak keluar dari kereta...tapi masa tuh aku tak perasan la pulak yang hp aku betol2 atas paha aku...

aku pun slumber je lah keluar kereta...tetibe bumppp!ehhh bunyik hape tuh...

oh my goddd!!handphone kesayangan hakuuuuuuuuuuuu...

tengok2 dah tersopek sikittt kat hujung tuh...sob sob sob =( masa tuh pulak aku pakai casing yang kaler hitam nih...


adoyaiiii, sian hp aku kan...dah la pestime aku beli hp canggih2 camnih...hp paling mahal yang aku pernah beli pakai duwet aku sendiri sebelum nih pun berharga 2ratus hengget...

isk isk isk...sedih nie weiiii...aku takmo benda nie berulang lagik, aku pakai kan casing merah niee...sebenarnya arituh aku dah pakai kan casing merah nih tapi nampak macam tak stylo pulak...so aku tukar lah casing hitam tuh...alih2, amik kau terlebih stylo la yang aku dapattttt...hukhukhuk

tu ler kannnn...nak kejar submission punya pasal...submission pulak close at 5.30pm...kelam-kabut aku kuar dari kereta...



9 comments:

atty's said...

lepas ni hati-hati tau.sayang je.beli mahal2 tu..kalo kty pun rasa ralit sungguh

[z@ck] said...

tu la ko..lain kali berhati2..
hahahahaha

mekchu said...

selaaaaaalu sgt jadik mcm tu.. henfon atas peha je.. bila kluar mmg tak perasan.. pecah 3 bhgn.. aduhh.. ni pakai tipon mahal kena lebih carefull.. sama lah.. mekchu ni pun kalut..

Zarpeno said...

beli baru la jah,yg tu bg kat aku

kojah said...

dear atty,
tuhla...mmg wajib ati2...terasa sayuuu jerk kak ble tgk hp tuh...

dear zack,
aku nk cpt weh...nk kejar duwettt!hahahaha

dear mekchu,
sama la kte kak...pasnih xleh wat cmnih lagikkk...

dear zarpeno,
banyak cantikkkk hang =P

lily lotus said...

haiyooo..siannya..seb baik tak rosakkan

kojah said...

dear lily,
tuhla kakk...sib baik okkk...pasnih nak jaga molek2

Nem0 o0h Nem0 said...

BB tu,kalau aku sedeyy tu..uwaaaaaaa

kojah said...

aku memang sedih gilerrrrrrr tapi benda dah terjadi kan...huhuhu =(

Page number