My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, August 31, 2010

Selamat hari merdeka yang ke 53...

Sebenarnya tiap kali merdeka, harus aku teringatkan emak aku yang tercintaaaaaaaaa...sebabnya mak aku pun lahir tahun merdeka cuma tarikh sajork yang berbeza-beza...

mak saya 30 haribulan enam manakala merdeka pulak 31 haribulan ogosssss~

so sempena merdeka nih, apa makna merdeka bagik u olsssssss??bagik aku merdeka ada 2: pertama bila aku abis exam tiap kali semester yang kedua bila aku berkahwinnnn...apakah??muahahahahaha pangggg!

ohhh u ols ke manakah?aku??hurmmmm jaranglah aku keluar malam2 untuk sambut merdekaaaaaa...ehhh bukan jarang tapi tak pernah...kalau pernah pun bersama family tercinta takpun di saat bukan berada di rumah bersama family tersayanggg...haha

okkkkkk, selamat hari merdeka yang ke 53...ohhh malaysia, merdeka lah kamu yeeeeeeeeeee =)


2 comments:

mekchu said...

mlm td tak ke mana pun.. awal2 dah msuk tido.. hahaha..

selamat hari merdeka utk kojah & family :)

kojah said...

dear mekchu,
betol kak...tido lagik besttttt!

selamat hari merdeka buat akak, hubby and najmi =)

Page number