My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, August 22, 2010

Oh William...

frens 2: kali nie turn sape lak?
kojah: turn tuttt...

wahhh!siap ada turn2 bagai...turn aku pulak lepas puasa nantiiii...eh eh, aku harap dorang terlupeeeeeeee...tapiii tak mungkin kotttt!sebabnya salah sorangnya adalah silent reader blog hakuuuuu...

eh, dalam pada dok delete2 aku, mau baca blog aku lagik kah??lalalala =(


william nih rupa2nya gerai biasa sajorkkk...bukan restaurant ala2 mewah tuh yerk...tapi dia punya meletop kalah restaurant you...


dannn yang special kat william nih adalah cawan dia bentuk cenggini...

sorry la naaa...aku tak tahu berapa rm tiap satu...kata orang banjer kannnn =D


dan nama william diperoleh daripada nama tauke nya...

aisehh, william nih suka gerak sana sinun la...tak sempat aku nak curik2 amik gambar...eh japp, saya nak tanya nih...kalau bb kan, boleh hilangkan tak bunyik 'kecek' bila kita nak amik gambar??kantoiii la camnihh...haha


makanan haku...

aku sebenarnya takmo amik nasik2 nih...lagipun dah lewat malam u ols...tapiii disebabkan william suggest kan makan nih, aku orderrr sajork...


jugak set makanan aku...ermmm kambinggg!aku sebenarnya pencinta kambing tapi nape ntah kambing nih tak bersesuaian ngan tekak aku...


yang nih sangat sedapppp!

kan aku dah kata...asallll makanan orang jerk confirm sedap punyalah...


yang nih lagik super duper sedapppppppppppp!

beb, apa nama makanan nih...mana tahu aku sesat2 area pj nanti aku nak mentedarah benda alah nih...

oh yaaa, william nih dekattt jerk ngan station lrt kelana jaya...tak silap aku belakang lrt tuh jerk...


yeayyyyyyy!kawan satu belanja makan, kawan dua bagik fridge magnet...

hurmm ada sesape nak bagik ai fridge magnet lagik?leh kita cemolot sekalik =P



5 comments:

Zarpeno said...

cemolot?? haha

wei adik dia ada jugak kedai.MURNI kat SS2

Rashid said...

aduhai ngeerinya tengok menu tu.. hhehe

kojah said...

dear zarpeno,
ngan hang tak boleh la cemolt...leh tulis2 jerk...haha a'ah adik dia kt murni tue...tp murni aku xpenah try lagik...

dear rashid,
nape ngeri??

dear ciare,
mmg besttttt!pasnih rasa nk g lagik...tp nk order benda lain lak...

Anonymous said...

dah lm tak gie william.. william mmg superrbbb laaaaaa..hehe

kojah said...

dear nemo,
mmg marvelloussssssssss!!sampi skang pn terbayang2 menu yg lain...nyum nyum!!tak sabar nk g mkn lagikkk...

Page number