My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, August 02, 2010

Andai aku tiada...

Sebenarnya dari duluuuu lagik aku pikir kalau la aku dah tak ada lagik kat bumi Allah nie...yela, kita tak tahu bila kita akan mati kan...tahu2 jerk dah mati...ehhh, tengok2 jerk dah mati...

tapi takpe...aku dah ada wasiatkan kepada orang terdekat aku untuk menulis kat blog kojah neh...password semua aku dah bagik...so paham2 la yerk...kalau satu hari tuh ada orang lain yang amik alih blog aku, maknanya aku dah tak ada lagiii...hukhukhuk

ishhhh!apa aku merapu malam2 nih...baca blog ko la fera oittt...hihihi sebenarnya aku baru membaca luahan perasaan seorang pelajar yang kehilangan rakan terdekatnya...kepada adik bahiyah (walaupun aku tak kenal dia), BE STRONG ok...jangan salahkan diri awak yerk...semuanya telah tertulis...semuanya qada' dan qadar dari Allah...

mari kita sama-sama sedekahkan al-fatihah kepada ALLAHYARHAM ZULKHAIRIL AZMI BIN MD BUKHARI...al-fatihah...


3 comments:

attyfir said...

al fatihah utk arwah ..semoga dtmptkan dikalangan org2 yg beriman..

Dee said...

kalo akak xde..ko nk amik alih tulis kt blog akak tak?

kojah said...

dear atty,
salam takziah...

dear dee,
takot tak dok masaaa...hihihi

Page number