My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, August 19, 2010

Bersahur dan berbuka puasa...

salam u olssssss...terasa lapar kah?ai terasa kenyangggg...hahahaha =P

sebenarnya kan...aku heran la u olsss...heran ngan diri aku sendiri...kenapa laaa badan aku sangat sensitive dengan bazar ramadhan...semalam kan, aku pergi la bazar...padahal masa tuh aku dah minum sikit2...apakah?hahahaha tengah2 aku ngan kawan aku dok beli, tetibe aku rasa peninnnnn...

kojah: lily, aku penin laaaaaa...(teros duduk mencangkung)
lily: ehh ko ok ke?ko duduk sini...

masuk2 kereta jerk...

kojah: wuaaaaaaaaaaa...(nangis sebab penin + sakit perot)

dari duluuuu lagik kepala aku suka penin2 kalau aku jejak bazar ramadhan...tapi ada masa2 la jugakk...ada masa aku ok, ada masa aku tak ok...ada sekali tuh masa bila ntah sampai mak aku terpaksa pimpin tangan aku...sebabnya aku hampir2 mau pengsan...

hurmmm aku rasa darah aku kottt yang problem...kalau kawat pun gitu gak...confirm2 aku pengsan punyaaaaaa...kenapa ye u olssssssss????

*lily, sorry kayyy tak dapat berbuka puasa ngan ko semalam...next time kita set balik...


ini je lah menu untuk aku bersahurrr...rasa dia macam nestum sikit-sikittt...pas makan nih aku minum air masakkk...tapiiii kalau bersahur kat rumah tak payah cakap la yeee...segala jenis lauk-pauk masuk dalam perot aku...

haaa satu box nih 30 ringgittt...ehh jangan tanya kat mana aku beli okkk...sebabnya aku beli melalui bos aku...


nie pulak menu berbuka puasa aku hari yang keduaaaaa...

maro: u bukak puasa makan apa?
kojah: nasik kerabu + siput sedut + tembikai + air teh o ais
maro: banyak nya makannnnn...padanla gemok...haha

eh ehhh...banyak ke u olssss?bagik aku sikit jerk...


ini dinamakan makan puas-puas before ramadhan...di mana lagik kalau bukan di belakang istana negara dan korang terjah lah gerai yang palingggg hujung sekali...jangan amik yang tengah2 yerk...itu memori daun pisang aku...hahahaha

nyummyyyy, ikan bakar dia sedap gilersssssssssss!!




okkkk u olsss...selamat berbuka puasa...hihihi


8 comments:

[z@ck] said...

ikan bakar tu tak beragak sedap...kempunan aku

kojah said...

mmg sedap gilerrrr wei!org pun berduyun2 datang...

Zarpeno said...

kalau simptom-simpton maam ni selalu la member perempuan kena.depa kata Tekanan Darah Rendah.mudah pengsangg.
sekadar berkongsi,

aku puasa jah.hang posa tak anak mami?haha

kojah said...

tuhla aku pun rasa ada kaitan ngan darah...org panggil tekanan darah rendah ek?

kahkahkah lawak ah ko nih...aku kata jangan panggil nak panggil jugakkkk...aku puasa la =P

Privacy_Resident said...

kawan aku ada macam ni. tekanan darah rendah. kena selalu topup gula dalam badan. hoho

Korang, ajar sikit pasal Nuffnang ni boleh? Huhu

Sharinginfoz said...

sedap gak nasi kerabu berbuka ni

♥ FeRra ♥ said...

ku ase ko x leh tmpt sesak2 kot azah.bek ko g cek.

kojah said...

dear privacy,
aku rasa gula dlm badan aku dh terlebihhh dah...lagigun mak aku kelantanese, sure masak manis2...hihi

dear sharinginfoz,
sedappppp!

dear ferra,
tuhla...aku pn rasa camtuh...nanti ada masa mmg aku nk g cek...

Page number