My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, August 24, 2010

Jugra...korang penah dengar??

pas dah memberi apa2 yang patut, mari kita enjoyyyyyyy!aduhaiii, aku nih sikit2 enjoy, sikit2 enjoy, pangggg baru tahu!


cantikkkk kan tempat nih...macam kat oversea...tengok la sape cameragirl nya...ngehh!


owhhh kalau ikotkan hati aku, mau aku berposing betul2 tepi perkataan jugra tuh...tapiii apo nak buekkk...sekalik pakai baju kurung daaa...

boss: aza, jangan panjat tinggi2...dah la pakai baju kurung...
kojah @ aza: *cepat2 turun sambil insaf*hahahaha


eee, tang nie pun aku seriau jugakkk...eh u ols tahu kan seriau tuh apee??silap2 haribulan 'tolonggggggggg'...


kahkahkah apa gaya ko tuh redzuan?


apa guna kita berjalan ke sana ke mari tanpa mengepow bos-bos kesayangan...eceh, tetibe jadik sayang trosss...kihkihkih

ohh ya, jugra nih area banting yeeee...kalau sesape nak dating2 kat sini pun buleh, kalau buat pengambaran kat sini pun cantikkkk tapi jangan pulak kau pergi bunuh diri kat sini sudahhh!

opsss, dating tak digalakkan...lalalalala



7 comments:

haya_yaya said...

Kojah..Jugra ni tempatnye cam 'keras' sikit..banyak la crita2nya...hehheheeee...Kat situ ade istana lama yang da dijadikan pusat tahfiz ..macam2 lagi lah...

Dee said...

a'ahlah..cantik tempatnya..pernah dengar tp x pernah singgah..

Zarpeno said...

alahai cantiklah kau jah ( puji ada makna,nak hadiah)

bila nak kawen??

bgtau la sikit jugra tu kat mana.aiyoooooo

kojah said...

dear yaya,
owhhh keras eh...padanlah rasa mcm lain mcm sikit...huhu so ulss, jgn dating tmpt nie eh...

dear dee,
singgah lah kak...haha

dear zarpeno,
bro, ada tulis la jugra tuh kat manaaaaaaaaaaaaaaaa...tak baca abiskah??
kawen??tunggu putera raja nih...hahahahaha

sueanne said...

akk tak pernah smpi lg kojah.. nak g gak la nanti..

ChiLaBaey's Spot said...

Ini tempat saya ni... Kawasan Bukit Jugra ni bukanlah keras seperti yang digembar gemburkan oleh sesetangah org...

Ia merupakan kawasan Di Raja Negeri Selangor.. Banyak peninggalan sejarah semasa pemerintahan Sultan Abdul Samad dahulu yg merupakan sultan Selangor Pertama... Kalau yang datang niat lain dan tak tentu arah memanglah kena sesuatu nanti...

Saya selalu juga ke sini masa sekolah2 dulu... Suka pemandangan luas bila berada di atas tu... Lagi2 sekarang ni dah ada aktiviti Paragliding, uisshh seram tengok diaorang terjun dari atas bukit tu...

Kalau datang lago ke sana, boleh saya bawa jalan2 ke tempat sejarah yg lain pulak... :)

kojah said...

dear sueanne,
pg kak...tgk view dia yg bestttt!

dear chilabeay,
owhhh mcm tuh ek bro?tuhla ms sy g tak ada pulak bnda2 yg tak diiingini berlaku...hurmmm kalau kita g niat yg salah maybe ada kottt...hahaha thanx for the info...rasa mcm nk pg lagik tp xtau bila...sebabnya jauh dr opis...huhu

Page number