My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, August 08, 2010

Makan-makan...oh satay kajang!

kaksu: kojah, nak datang umah akak tak?kat kajang...blablabla
kojah: ok doki...

wahhh ayat bukan macam tue ye u ols...aku pun tak ingat macam mana dah...sebabnya makan2 nie dah lamaaaa...hahahaha

yang penting kalau bab2 makan aje, jangan ditolak okkk...rezeki tue weh...cuma minyak kereta sajork yang bukan rezeki...lalalala kan best kalau aku dapat percuma minyak shell selama setahunnnnnn...wahhh, masa tuh jugak aku kawen ngan tauke shell tuh!muahahahahaha


tuan rumah sibuk menyediakan makanan...tukang makan tunggu masa nak membuncitkan perot...


dalam banyak2 makanan, satay kajang yang paling berkesan membuncitkan perot aku...sebab benda tu lah yang aku nanti2 kan...

ehhh bukan benda lain tak sedap okkk...sedap sangattttt...tapi sebab jarang makan satay, so feeling kebuluq dia lain macam...

cuma satu je la saya nak share dengan koranggg...janganlah ko nak order2 makanan lain kalau ko g makan satay kat satay kajang haji samuriii...serius tak sedap langsung weiiiii...bukan takat tak sedap, tapi sejuk semacam macam mana ntah...pelik giler aku tengok makanan tuh...sebabnya aku order nasik goreng ayam, ayam dia sejuk semacam...tak sedapppppppppppp!!

ada tak u ols yang pernah mengalami nasib yang sama seperti aku???


dah makan memang tak sedar pape dahhhhh...

ok, bye2...saya pun nak makannnnnnnnnnn!~


No comments:

Page number