My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, August 29, 2010

Celcom aka Maxis...

Sebenarnya sekarang aku pakai 2-2 line...biasalah, berlagak orang kaya baru jap alih-alih bila nak bayar bill, amik kauuuuuuuuu!muahahahaha

dulu-dulu memang aku tak pernah pakai line yeee...tapi since aku ada business sendiri sekarang nih, kena la pakai line weh...kang kalau clients tanya mau tersipu2 malu aku nak menjawab...hahaha

clients: cik kojah, u pakai line ke prepaid?
kojah: saya pakai line la datuk...apa barang pakai prepaid...(ewahhh!hahahaha)

tapi line mula-mula yang aku pakai adalah maxissss...bulan2 paling koman yang aku kena bayar seratus lebihhh...itu paling koman yeeee...

then bila dah beli hp baru, aku amik line celcommmmm...sebabnya semua orang cakap kat aku yang celcom lagik murahhhhh...alaaa, aku malas la heh nak research segala bagai compared mana lagik murah...yang penting, seratus peratus kenkawan aku cakap yang line celcom lagik murahhh...

bila dah pakai celcom, apa lagik kan...hoverrr la pulak nak pakai 2-2 liness...lainlah anak menteri or datuk or anak sugar daddy so what ever...hukhukhuk bila aku nak terminate line maxis, dorang cakap kena pakai atleast 6months...whattttt?ok2, takpelahhh...terpaksa menunggu lagik 2 bulannnn...sob sob sob!!

so sekarang bila arini adalah hari untuk membayar segala bil2, umaighhhhhhhh pengsannnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!untuk celcom ngan maxis sajork aku dah berabis beratus-ratus henggettttttttttttt!!

owh duwetttttttttttttttttt, aku nak simpan kau untuk holidayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!

eh jappp, ada sesape nak sponsor tolong bayaukan????puhlissssssssssssssssssssss ;P


No comments:

Page number