My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, August 30, 2010

Yeayyy, dah buleh raya =)

korang dah siap baju ghayeeeee??ai dah siappppppp...sebenarnya seminggu before raya lagik baju2 aku nih dah siap tapiiii disebabkan malas nak keluarkan duwet sendiri, haaaaaaa dok la kau diam2 kat kedai nun...haha

kojah: abah, taknak sponsor ke baju-baju raya tuh?
abah: baju raya mana pulakkkk?bukan abah dah beli ke kain2 dia?
kojah: memangla abah...nie hantar jahit pulak...hihihi
mom: bagilah duit kat dia...anak perempuan kena lebihkan...blablabla (bagussss mak!)
abah: nahhhh (sambil hulurkan duwettt)
kojah: *goyang2 bontot dalam hati, apakah???*

hahahaha maap la yo abah...sementara lom jadik millionnaire nih =P


dalam banyak2 baju nih, sepasangggg jerk yang aku beli sendiri...tuh pun masa aku pergi sabah duluuuuu...tuuuu yang kaler coklat tuhhhh...lagik 3 abah aku yang sponsor, lagik satu makcik aku yang sponsorrrrr...wah best giler hidup dalam sponsor2 nih...muahahahahahaha!!

sebenarnya baju raya kali nih aku anta kat 2 orang tukang jahit yang berbeza...sorang tukang jahit lama, sorang tukang jahit baru...yang tukang jahit baru aku anta 2 pasang iaitu baju kaler coklat ngan baju kaler merah blah kiri sekaliiii...

alih-alih bila aku dapat, tak memuaskan hati dan sanubari hakuuuu...ntah macam mana ntah lengan aku macam terlebih besar...bila aku pakai baju yang tukang jahit lama aku jahitkan, cantik kedebom ngam ngam terletak kat badan aku...

eeeeee, mencikkkkkkkkkkkkkk!!nih yang malas nak try2 anta baju kat orang lain nih...itulah padahnya bila aku tertipu dengan keramaian orang mengunjungi kedai jahit tersebutttt...alih-alih, aku yang keciwa...wuaaaaaaaaaaaaaaaa!!







ehhhh japppppp, ada yang nak sedondon ngan ai tak?lariksssssssssssssssss ;P


No comments:

Page number