My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, May 18, 2010

Di low yatt...

Ada aritue readers aku bertanya kan promotion apa yang best di low yattt...aduhhh, enggak tahu apa mahu di bilang dong...hiks!

sorryyyyy dear...


aku rasa la...kalau korang nak beli handphone, buleh la beli kat low yat...even aku sendiri tak pernah beli hp kat situ...tapi aku suggest kan korang kena beli kat situ jugak...lalalala

alaaaaaa aku tak beli hp kat sana pun bukannya hape...sebab semua hp aku turun temurun nya keturunan...hahahaha maknanya abah aku turun kat mak aku, mak aku turun kat akak aku, akak aku plak turun kat abang aku...

haaaaaaa gitu lah yerk =D


peace*

masa nih abis jerk last paper exam, kitorang teros terjah low yat...yela, nak release tensiOn katakannnnn...


tuh haaaa baju meghah tuh excited sangat nak beli hp bawuuuu...belakberi you~

hurmmm seingat aku la...barang2 yang aku penah beli kat low yat pun adalah printer canon dannn barang2 untuk laptop...


opsssss!hikhikhik

haruslah peneman2 menggunakan kesempatan yang adaaaaa...


owhhhh big apple...nyum nyum ;)


6 comments:

attyfir said...

terliur nengok bigapple..

eZmALiZa said...

hee..dah sampai Low Yat ley jalan2 uma ezma..dekat dah tu.. :)

eZmALiZa said...

kalo da sampai lowyat, singgah la ke uma ezma..dokek yo... :)

Dee said...

x suka gi low yatt..akak jd stress..hahaha..

N said...

kwn kojah beli BB (blackberry) tu berapa RM ?

kojah said...

dear atty,
beli jgn xbeli kak...huhu

dear ezmaliza,
umah ko ktne?hihi

dear dee,
stress tgk hp mahal2 ke kak?hahaha

dear niesaHM,
rm1500...huhu

Page number