My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, May 29, 2010

Karaoke sampai lebam!


hahahaha dulu2 jangan harap aku nak berkaraoke bagai, sekarang bulehhhh la kalau nak layannnn...

yela, aku nih baru nak berjinak2 dengan donia karaoke...hurmm kalau nak kira2 dengan jari, baru beberapa kali jerk aku berkaraoke...


aku sebenarnya pikir banyakkkk kali bila nak publish gambar nih...yelahhhhh, sure ada nya kata2 'semangat' belakang aku nanti...

dulu2...'kojah tak ada kawan tau...tak ada sorang pun nak kawan ngan dia'...sekarang...'kojah kawan dengan lelaki jerk...pompuan dia tak kawan la beb'...

hahahahaha mulut2 orang memang tak boleh nak tutuppppppp...heran la aku, ada jerk nak hasad dengki ngan orang kan...tuh belom lagik aku bongkar rahsia dia kurang ajar dengan sir ETR sampai kena maki2 semua...helloooooooooooo, aku tak pernah dedah2 rahsia kau yang kau buat2 cerita pasal aku apesal hah?????


lagik satu, ko kaji la sikit beb, kawan2 aku dalam facebook pun banyak dari kpmb...aku ada fai dbs, kakiza hnd, hajar dia, apert dab, atik dbs, fera dbs, hajar dbs, yaya dbs dan banyak lagikkk...semua tuh bukan kawan2 aku kah?????

aku berkawan ngan semua orang...tak macam ko tuh...pilih orang senegeri bila berkawan...yang geng2 ko jerk ko buat berkawan...pe citer sahabat???

yelaaa, aku memang tak suka ada geng2 nih...tapi atleast aku ada kawan baikkkkkkkk...FAIRUZ SHARENGAT tuh bukan kawan aku kah???hantu kotttttt...


sorry la yerk korang...manusia memang tak pernah senang tengok kita bahagia kannnn...tapi alhamdulillah, dapat pahala untuk aku...lalalala


4 comments:

[z@ck] said...

yg baju pink tu over.
hahaha

eddie dewanaga said...

nyanyi lagu apa tu Jah...?

azuan said...

semnagat menyanyi sampai terangkat kaki bagai hehee

kojah said...

dear zack,
hikhikhik karaoke hobby dia...

dear eddie,
lagu ct masa nih bro...

dear azuan,
mmg kne semangat...kata pun karaoke...hihihi

Page number