My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, May 19, 2010

Anak buah saya...

sanggup ok kerana budak kecik ini, aku rela pulanggg...dahla masa nie examination week tapi disebabkan ko punya pasal iqbal, aku rela berkorban okkkkk...

so bila ko dah besar2 nanti, sila ingat pengorbanan makcikmu yang tercinta...muahahahaha


very the mengades ok nak suro aku angkat2 dia...


alololo, nape monyok sangat nih iqbal??


satu jerk tabiat dia...janganlah ko biarkan dia tido sensorang...

akak aku punyalah letak dia tido dalam bilik sorang2 sebab kat hall bising sangat suara kitorang nih...alih2 bila dia sedar meraung tak hengat punya...hahahaha lagipun dia automatik akan tido kejap saje bila tahu tak ada sape2 yang teman dia...

hurmmm ke memang bebudak cenggitu pe'el nya??


uwahhhh...dia dah pandai berpusing badannn...clap clap clap!

aku tak tahu berapa bulan iqbal dah boleh buat cenggitu...yang penting, dia still breastfeed ibunya lagikkk...even makanan pape pun tak sentuh lagik...

hurmmm anak2 u ols 5 bulan dah bagik makanan?


6 comments:

Dee said...

ada budak x kisah tidur sengsorang..ada budak mmg mcm iqbal awk ni lah..

anak akak dlm pantang..akak dh sumbat nestum cair..hahaha...

ct_nurmarlissaa said...

ermm..big boy dah....

Nurmala Mazlan said...

Comel..cam akak~ hehehehe~

kojah said...

dear dee,
tuh la kak...very mengada budak ini...hahahahaha

dear ct,
a'ah dh besar kak =)

dear nurmala,
hihi btol2 =)

rasp said...

anak i 4 bulan dah start on nestum cair laaa ;)

kojah said...

wow, cepatnya kak...hihi

Page number