My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, May 01, 2010

Adeh, kan best kalau ada driverrrr...

orang kata la kan...kalau lama2 kita drive, satu hari nanti sure kita rasa buhsannnnnn...

aku rasa betol la jugak tapi buat masa sekarang aku tak rasa buhsan lagik...ngeh ngeh ngeh

tapi macam mana kalau jammed yang amat, tetibe kita rasa malassssnya nak drive...itu kategori buhsan kah?

ko tahuuu, tadik dari kl nak balik umah aku, 2 jam lebih atas jalan sesadooooo...nak kata excident tak jugak...nak kata ada orang bergaduh tak jugakkk...maybe sebab kereta terlampau banyak kottt...selalunya kalau kl seremban nih aku drive ada la 45 minute sejam...huhu

tuh pun sib baik aku pakai touch n go...kalau takkk, boleh aku ngorat2 mamat kereta sebelah sementara dok tunggu nak amik ticket =D

dan disebabkan jammed tadik, memacam perangai yang aku jumpa...ada sorang tuh gatal2 nak bunyik hon, ada sorang nie plak kedekut nak bagik kereta lain lalu...

hahahaha kelakar...

kelakar tuh bukannya apa u ols...ada la kereta nie berderet2 nak lalu emergency line, pastu lori nie totap tak bagik chance langsung...sampai sanggup himpit2 ke kiri tuh...

eh, sape tengok bulan mengambang begitu besar sekali dalam kol 9 lebih tadik?cantikkkkkkkkkkkkkk~



No comments:

Page number