My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, May 14, 2010

Kebusy-an yang melanda...

Orang kata hapeee, pas exam la masa yang paling sesuai untuk berjimbaaaaaaa...hahahaha

ari rabu aritu dari pagi hingga ke petang, aku ada training...hurm training apa ek?training untuk aku keje nantiiiii...huhuhuhu buleh cenggitu?sebenarnya training tue abis dalam kol 5 lebih tapi sebab nak elakkan jam, marilah kita bermuhasabah diri di dalam opisssss...

eh malam tuh aku try nak online tapi celcom broadband aku lembab sesajorrrr...kat area umah sewa aku nie line celcom memang lembab la...aku rasa kalau nak online pun pagi petang...masa tue tak adalah sakit hati sangat aku nak menunggu...

ari khamis plak which is semalam aku ke gentinggggggg...plan sebenarnya kitorang ada reunion kat genting sana tapi paham2 lah janji melayu nie ek...daripada berpuluh2 orang yang janji nak g, tinggal 2 ketol orang sajork yang betol2 excited nak g...hahahaha

yang 2 orang nie plak pedulik hape yang lain tak nak g, kita go on sajork...hukhukhuk tapiiii kegembiraan 2 orang nie berakhir dengan kesedihannnn...hurm bab sedih2 tue kalau ada mood nanti la aku citer...kalau aku tak dok mood, aku pendam kan ia =( tapi sampai saat ini aku still rasa sedih2 lagikkkkk...wuaaaaaaaaa!!

dan arini jugak ada memacam hal aku kena buat...first aku nak g service 3443...ehhh benda alah tuh tak dok nama lagik laaaa...second kena g anta kunci hostel...third aku nak g partyyyy...

babai u olssss...ari isnin nie aku start keje as a p _ _ _ _ _ _ _
a _ _ _ _ _ _ _ _....!!


2 comments:

Dee said...

jah..jgn lupa bagi nama sedap2..nti ko citer ye..apasal ko sedih sgt..

kojah said...

tuhla kak...nak wat contest la....huhu

Page number