My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, May 10, 2010

Live from my new hOuse...

Wewewewe...

new house?umah sewa laaaaaaaa...mesti korang terkejut (ada ke yang terkejut?) kenapa aku dok uma sewa kan...sepatutnya masa nih aku dah syiok2 terbaring2 tengok tv di rumah aku yang tercinta...

jap lagik aku rasa macam nak balik umah...adeh, tak larat kot barang2 aku dari hostel tue aku nak ngangkut ke rumah sewa...dari ngangkut ke rumah sewa, lebih baik aku bawak balik umah aku kan...

yang aku dah angkut ke rumah sewa nie pun aku dah rasa sesak2 napas...lagik sayu aku rasa bila aku angkut barang2 tue sorang2...sedihhh weiiii...yela, selama nie parents aku yang tolong aku angkut barang...semalam angkut sorang2 plak =(

ehhh, parents aku ada la...tapi disebabkan kedegilan seorang budak yang bernama kojah, dia harus tabah =D

haaaaaaa yang aku g low yat ari sabtu tue aku tak tengok pun promotion apa yang best...cuma aku teman kawan aku beli hp baru sajork...sabau yerrrr...gambar akan menyusul...


4 comments:

attyfir said...

owh kojah pindah umah sewa rupanya ..

Dee said...

kalo akak tau ko gi low yat..leh kirim belikan usb hub..hehehe..

ct_nurmarlissaa said...

ermm...abiss examm dahh jahh..kemanerr next vacationn mu..heheheh....

kojah said...

dear atty,
a'ah kak...pestime dok menyewa ngan kwn2...huhu

dear dee,
rasanya akan ke low yatt lagik...pape sy roger akak k...

dear nurmalissa,
hihihi tunggu =)

Page number