My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, May 26, 2010

Aku disaman =(

Nih actually aku baru balik dari menara **...

wuaaaaaaaaaaa, aku kena samannnnn...memula tuh aku ingat dari dewan *******, so aku buat donno je la...sekali amik kau dari polis diraja malaysia...

hukhukhuk u olsss, saman sekarang tak buleh dapat discount kan?ke ada sesape abang2 polis yang baca blog aku?

banggg, please bang...bagik discount kat saya...saya student lagik...kurus keding plak tuh (mOtip?)...baru jerk merantau di kuala lumpur...lalalalala


4 comments:

attyfir said...

terai ar buek rayuan jah ..kalo ade kawn polis..leh mintak tolong

[z@ck] said...

berapa ko kena saman?

Dee said...

saman apa kojah? parking? hehehe..

kojah said...

dear zack,
xtahu la plak...dia xtulis...

dear atty,
tuhla, nk mtk rayuan kt abg2 polis la nih...HAHA

dear dee,
a'ah parking kak...huhu

Page number