My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, May 11, 2010

Putrajaya...

adeh, sorry la naaaa...

aku terpaksa publish kan entry yang lama-lama dulu...lagipun macam mana aku nak kepoh2 kan the new entry kalau kabel camera tak dok?huhu


ada la suatu hari ni, ada akak sorang nie invite aku makan2 kat rumahnyaaaaa...invite by facebook weh...masa tuh aku dah cakap2 belakang dah, ehhh apesal pulak akak nie invite aku?

tapiiii bila aku tengok jemputan makan2, laju jerk aku aku click ATTEND!hahahahahaha pangggg~

bab makan harusss laju nyah...tak payah nak pikir 2 3 kali =D


tapi sebenarnya akak nie adalah rumate cousin aku daaaa...baru aku teringat masa akak nie kawen kat kedah dulu, aku sanggup okkk nak train poie kedah sana...hihihi

tapiii gambar makanan tak dok la yerk...photographer lapar sesangat...lagipun bila mata dah tertengok ayam panggang, apa lagik kannnn...

hurmmm bila aku lalu jambatan kat putrajaya nie, teringat jaman aku muda2 dulu...lepak kol 2 3 pagi ngan collegemate aku...heyyy semua pompuan kotttt...best gilak masa tue...masa tue kitorang pas mandi-mandi kat Port Dickson, so tak tahu nak g mana, terjah putrajaya sajork...

eh, kat Bukit Bintang pun pernah kitorang overnite situ...tapi takot la lepak situ...cukupla sekalikkk...


2 comments:

rasp said...

a'ah bila makan free harus le laju...
sapa lambat rugi hehehehe...
amvoi sempat tu snap pics kat cermin ;)

kojah said...

dear rasp,
betol2...ktorg dtg paling awal sekali...hahahaha yg pic dpn cermin tue sempat amik sbb makanan xprepare lagik...once mknn dh prepare, tros xingt apa dh...haha

Page number