My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, May 31, 2010

Happy birthday to us~

haaaaaa korang layan gambar je lah yerk...aku busy sikit pagi2 ari isnin nieee...huhuhu


kek nie sangatttt sedap!aku ingatkan kek chocolate indulgence sajork yang sedap kat secret recipe nun tapi yang nie pun sodap jugakkkk...


aku jOin celebrate sama even besday aku bulan february yang lepassss...hukhukhuk


Allah selamat kan kamu...Allah selamat kan kamu...Allah selamat kan kami semua...Allah selamat kan kamu...

hOrreyyyyyyy!!


okkkk...korang weekend baru2 nie pergi bercuti ke mana yerk???mana tahu tempat yang korang pergi tuh leh saya tiru sebagai next trip saya...hikhikhik



dannnn tak lupe jugak happy birthday buat kakak ku yang baru pulang melihat gajahhhh...hihihihi amacam gajah2 tuh kak??buleh dibelai2 kah??

btw kak, moga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur hendakNya...


6 comments:

attyfir said...

selamat hari jadi utk semua yg menyambutnya ..

Chilabaey's Spot 2 said...

Ramainye yang sambut... Cukup ke kek tu.... :)

kojah said...

dear atty,
thanx kak...

dear chilabaey,
cukuppp bro...terlebih2 lak tuh...sy sorang jerk yg amik 2x...hikhikhik

Dee said...

thx kojah..eh mestilah boleh dibelai2..

lily lotus said...

happy birthday korangs :D

kojah said...

dear dee,
nak g lah nanti...

dear lily,
thanx kak =)

Page number