My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, May 27, 2010

You just see ;D

tengok apa yang berbeza antara ketiga-tiga ini...


tengok yang ini pulak...


dan yang ini...

ya ampunnnnnnnn...kaki aku kudung ke tuh?

itu lah tau...ai amik gambar dorang cantik2 molek tau...tapi bila part ai, sedihhhhhhh...

takpe2...pasnih kalau aku amik gambar orang, aku nak amik senget2 sebelah...maknanyaaaaaa, sorang hilang tangan, sorang hilang kepala...hahahahahahaha

larikssssssssssssss ;P


auntie's anne bread...

huiii, beratur memang panjang punya lah setiap kali aku lalu depan auntie's anne nih...tapiiii bila aku try makan, tak adalah sesedap mana...

kerrr aku salah pilih jenis roti???


7 comments:

atty's said...

lama dah tak makan untie's anne nie

imah in wonderland said...

hehe..lawak la kojah..maybe ur freinds tak pro mcm u kot. thats why lah ur photo kudong kaki..hehe..tapi takpa..kudong pon cunn jugak..:))

Dee said...

err..yg lelaki tu ada calon jd jutawan..

[z@ck] said...

kes tak puas hati kaki kena ptong dlm gmbr.hahaha

kojah said...

dear atty,
hikhik harus terjah kak

dear imah,
hahaha xpe2...pasnie kita amik mcm dorang gak =P

dear dee,
yezzar...cOming to be kak...doakan dia yerk...huhu

dear zack,
mmg xpuas ati weh...tp xpuas ati manja2 la...hahahaha

Anonymous said...

za lenkali amek pretzel yg name dier CHOC ECLAIRS dat is my feveret.. yg len hana xsuke sgt.. but dats the bestla..hihihi

kojah said...

dear ano,
owhhh choc eclairs sedap eh?thanx for the info hana =)

Page number