My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 
Showing posts with label movie. Show all posts
Showing posts with label movie. Show all posts

Sunday, March 28, 2010

Alice in wonderland best la...sape kata tak best?

itu pun sib baik aku terbukak hati nak tengok...kalau tak, alamat dok terpikir tak best jerk...hukhukhuk

ehhh serius best la citer alice in wonderland nie...ada lawak2 jugak dannnn ada jugak message yang dia nak sampaikan...

sekali aku tengok alice tue macam minah saleh, sekali pulak aku tengok macam lisa surihani daaa...apakah?

haa ko tahu tak apa message yang dia nak sampaikan?message nya adalah NOTHING IS IMPOSSIBLE!dalam citer nie, alice tak yakin dia boleh kalahkan the red team tapi akhirnya dengan usaha yang berterusan, dia akhirnya berjayaaaaaa...

macam tuh jugak la dalam study part...kalau kita usaha, tak mustahil untuk kita dapatkan 4 flat...eceh, tros ke 4 flat...hakhakhak tapi yang mustahil nya bila kita tak berusahaaaa =P

ok daaa...aku mau tidur...capek sudah...


Monday, November 23, 2009

2012...

baca title pun dah tau kan?


so sebelum kita g tengok movie, mari kita sapedekkk dulu...

masa makan nie tak pernah2 ok 2-2 diam membisuuuu...hahahaha tue maknanya apa tuuu??lapa sangat la tueeeeeee...mana taknya, kol 12 lebih baru nak makan, mana tak berkeroncong perot memasing...


MBO di terminal 2...aku g jusco seremban 2 nak tengok 2012 full sesajooo...padahal arini ari rabu wehhh...

so next tyme teros zasss ke MBO saje la...cuma terminal 2 tak berapa nak best la sebab tak ada papeee...


nak aku buat review kah?tak payah la kottt...aku rasa aku yang paling lambat tengok movie nih...haha

tapi movie nie berjaya membuatkan aku insaf sebentar...memang la tak logik kan tapi apa yang dorang citer kan tuh buat aku takottttttt!~


HAHAHAHAHA giler keding mamat nihhh...sib baik lagik tinggi dari aku...hihihi


nampak dok berat aku berapa?naik 1 kg okeyyy...


keding: nape tak pakai kasut?
kojah: malaslaaaaa...musim2 hujan nih...
keding: alah, nak pink la tuh...
kojah: hahahaha


Friday, June 12, 2009

Syurga Cinta...

ari sabtu seharian ke Bangi n PD, ari ahad lak kita tgk movie!!

Pas Kema msg ckp nak turun somban, aku apa lg kan??yip yip horrey!!
















uishhhh, Awal di atiku...muahahahaha!!tapi jap Awal, ko mmg bertindik ke??sbb ada kesan tindik kat telinga ko??

kalau ye, aku reject la ko...hahahaha over!!
















serabai je kalau aku dtg jusco nih...malas la nak cecantik...lgpn aku bukan cantik pun...hahahahahahaha

aku tak tau la nape ngan selipar aku masa nih...Kema asyik dok gelakkkk je tau...korg nak tgk???alahhhhh, selipar cap ayam sajork...aku mana mampu nak pakai selipar yang mahal2 nih =P
















kwn Kema, Kema, Kojah...

aiseh, aku lupe lak sape nama kawan Kema tuh...ampunnnnnn!
















aku baru2 belajar nak makan benda nie...dulu2 aku tak la suka sgt tp sbb Kema nie ari2 dok bawak balik bilik, mana aku tak tersangkut nyer...yes, Kema nie adalah rumate ku...


*Kema, tQ dgr luahan perasaan aku...malu aku noks!aku syggggggg ko sesgt...babe, xsbr nk g holiday nih...ko bila nak update blog hah??


Monday, April 20, 2009

Red box n JGN TEGUR!!

wahhhhh karaoke tak hengatttttttt!

eh2, bukan aku tau...classmate aku tuhhh =P 1st tyme ok aku msk red box nie...karaoke jamban pun ada la beberapa kali jerk...tuh pun ngan tuttt aku dulu...lgpn aku tak suka la...aku cam ada bad impression ckit bab2 karaoke nih...















tuh action semata-mata...memula aku cam taknakkkk follow dorg nih...bukannya pe...aku ngah bad mood gle masa tuh...tp ntah nape ntah, syaitonnnn berjaya menguasai diriku...huhuhuhu

hazree sorg je lelaki yg ikot ktorg...so pe lg, aku lantik dia jd cameraman la...hakhakhakhak!!
















aku pun memula tak tau la bp rm masuk karaoke nih...aterrr baru 1st tyme kan...tp lbh kurang ngan movie la...cuma ktorg student, ktorg dpt rege RM9 sorg...klu non student, ada la RM15 sorg...

tp berbaloi kot...sbb siap ngan kerepek + air...leh refill lak tuhhhh...amikkk la byk mana ko nak amikkk...
















tadaaaaaaa...yummy yummy!!

rugi tau dak2 lain tak itotttttttt!zati banje we ols ice cream famos amos...hazree lak banje makan kat kg baru...wahhhhhhh!!tp pics makan2 tak dok la...lupe lak aku nak snap...hiks!

thanx so much zati n hazree!!nnti aku bnje lak ea...

blk2, tros aku dpt msg...

019242669*: hye

kojah: nie cpe ek??

019242669*: nak kenal bleh?

kojah: nie cpe nie??mana dpt num nie??

019242669*: awak kat mana nie?

kojah: cakap nie cpe dulu.

019242669* : redbox. saje2 je nak kenal

what??????????korg (redbox) suro ktorg isi form tulis num hp segala, pastu korg kacau num tepon aku ek...ciiiiiiiiiiiiii tol la!!!!!aku tak sukakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!

huhhhhhhhhhhhhhh!!aku tak ada masa nak melayannnnnnnnnnnnnnn...respect la customer korg ckittttttt...korg suro dorg bg cooperation isi form segala, tetibe korg kacau2 customer lak...xbest la kalau camnihhhhhh...aku pun jadik benci!















nie ktorg ber3 je yg tgk cite JANGAN TEGUR kat times square...

tak besttt sgt la cite nih...takut mmg takut tp tak berape nak best...apakah??

bg aku, jgn pndg belakang lagikkk besttttttttt!

ada ke mayat leh tinggal sorg2??kelakar sungguh la ai...larikkkkkkkkkkkkkkk!!takutttttttttttt!!

=P

Page number