My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, June 12, 2009

Syurga Cinta...

ari sabtu seharian ke Bangi n PD, ari ahad lak kita tgk movie!!

Pas Kema msg ckp nak turun somban, aku apa lg kan??yip yip horrey!!
















uishhhh, Awal di atiku...muahahahaha!!tapi jap Awal, ko mmg bertindik ke??sbb ada kesan tindik kat telinga ko??

kalau ye, aku reject la ko...hahahaha over!!
















serabai je kalau aku dtg jusco nih...malas la nak cecantik...lgpn aku bukan cantik pun...hahahahahahaha

aku tak tau la nape ngan selipar aku masa nih...Kema asyik dok gelakkkk je tau...korg nak tgk???alahhhhh, selipar cap ayam sajork...aku mana mampu nak pakai selipar yang mahal2 nih =P
















kwn Kema, Kema, Kojah...

aiseh, aku lupe lak sape nama kawan Kema tuh...ampunnnnnn!
















aku baru2 belajar nak makan benda nie...dulu2 aku tak la suka sgt tp sbb Kema nie ari2 dok bawak balik bilik, mana aku tak tersangkut nyer...yes, Kema nie adalah rumate ku...


*Kema, tQ dgr luahan perasaan aku...malu aku noks!aku syggggggg ko sesgt...babe, xsbr nk g holiday nih...ko bila nak update blog hah??


8 comments:

eddie dewanaga said...

alamak, tgk cerita ni ke beb??
sedap ke..?

adoi...

*ayu* said...

best x citer nih?

DilOt said...

best ke cite ni...kalo kojah rekemen br gi tgk...

benda nie pun dilot br cube2 mkn..tp suke yg telur je...

Dee said...

x suker sushi..dh try..xleh telan ar..hihihi..

Wan 2 juz,cik CT wan kembang said...

kojah..tu kire nye da abes jun la pakai gtu tau..kite pnah paki suar khakis longgar TAK BEGOSOK,slipar jamban,n cardigan jek..rilex jek cik kojah hoi...hehehehe

kojah said...

dear eddie,
layannnn saje la...best gak lah...sbb ada pelakon kecik tuh...

dear ayu,
kelakar gak lah kak...

dear dilot,
cite best gak la...kelakar...
mkanan tuh sedappp...padahal br try...

dear Dee,
sy dulu pn xleh telan kak...skang dah leh dah...

dear wan 2 juz,
owh??tak bergosok?lagik layannn abis...hehe sempoiii

JIVEBUMZ said...

yes bagussss akak pon same dah tengok jugakkk

kojah said...

kita sehati sejiwa la kak...hehe

Page number