My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, June 22, 2009

Kenangan terindah!

since benda nie dh ada dlm draft, so aku publish yg nie dulu la...huhu
















Dedi & A...A stand for my name...hehehehe tapi keychain nie dah patah oh...nampak tak ada kesan lubang patah kat situ?blah kiri tuuuuu...yes, i bought this keychain at bukittinggi, Indonesia for a years back!

alah, kenangan dulu2 marrr...tapi tipu la kalau aku tak ingt langsung kat dia...hiks!eh2, kang gf dia lak meroyan marah kat aku...podahhhhh!~

*ada cape2 nk tgk muka Dedi tak?haha
*Dah, hang ingt tak Dedi nie??



10 comments:

rillys said...

nak tgkkk en. hensem tu...huahuahua

Shafie said...

ecece...
jauh tu :p

nURmALa mAZLan said...

Dedi, kamu jugak kangen sama aku kan?

rasa cam tgk sinetron pulak..ehehehe~ nak tgk muka de di tu la

Zarpeno said...

ooo nama kau Akojah ka?hehe

kojah said...

dear rilly,
huhu

dear shafie,
jauh di mata tp dekat di ati...wakakakaka!!

dear nurmala,
bhasa indon cenggitu la kak...nnti akn di publish...hoho

dear zarpeno,
alah bukan la...carik sendiri =P

adenium said...

kangen..?? apa tuh..

JIVEBUMZ said...

kangen tu RINDU!! toi tak kojah.. hihi budak dalam blog akak yg pakai baju purple tu ngh pektikal kat tempat akak.. kojah kenal dia ker? :)

kojah said...

dear adenium,
rindu la kak...hiks!

dear jivebumz,
btol2 rindu...hehe kenal2, owh dia practical ek...akak kim slm kt dia tau =)

Zarpeno said...

weih kalau dapat teka buleh hadiah dak?

kojah said...

teka apa ek??

Page number