My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, April 12, 2009

Kangen ke??

Hempasan ombak dan batu karang,
Menggambarkan sebuah cerita tentang kita,
Walaupun besarnya rintangan yang kita hadapi,
Pastikan hatimu kuat dan tahan tuk menerimanya,
Masa akan merobah kembali,
Moga kelak kau kembali di sini,
Bersama senyummu =)

ohhh aku suka sgt2 ayat nie...lagik2 bila penulis menulis dengan tulisan yg sgttttt cantik...tuh bukan bermaksud aku rindu/kangen kat org tue...tp sbb aku terkejot seorg lelaki leh tulis n bagi camtu kat aku...ko ado?????

tetibe aku rasa cam nak g kat bukittinggi indonesia tuhhhhhhhhh...ada cpe2 mau follow???Dedi, kamu pekabar ya???Dika, Suci, Bintang, Geo??kangen sama kamu semua!!

program pertukaran pelajar ke bukittingi indonesia memberikan salah satu kenangan manis dalam hidup aku...*tetibe skema*

tp skang ayat2 nie dah tak ada dlm purse aku...kena koyak ngan maro...huwaaaaaaaaaaaaaaaa!!mencikkkkk tau...bukan aku suka pun kat Dedi tuh...dulu ye la...hahahahaha aku simpan pun sbb ayat2 tuh best...kalau u ols bg ayat2 best kat aku pun aku simpan gak...apakah??muahahahahaha!!

Dedi tuh dok indon la...dah keje n dah ada gf yg lagikkkk cun dari aku...keje tmpt sama ngan gf dia lak tuh...tak kan la aku nak kawen ngan dia kot...

tak kuasa heh!!!

*korg jgn ciplak lak ayat tuh...ayat tuh utk aku sorg je =P

5 comments:

★ Nu♥ℜul ★ said...

nyte sis

JIVEBUMZ said...

nak ciplak nak ciplak..hihih

kojah said...

dear nurul,
nite to u too =)

dear jivebumz,
tak mulehhhh...kihkihkih

Dee said...

wah..mesti Dedi tu romantis orgnyer..

kojah said...

dear Dee,
hihihi

Page number