My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, April 30, 2009

Tag di kala peperiksaan!

owhhh tag nie dari bakal pengantin ke??larikkkkkkk =P


CERITA ZAMAN KECIL ANDA
  • SILA PAMERKAN GAMBAR ANDA KETIKA KECIL (MAXIMUM GAMBAR ADALAH 5 KEPING)
a)














b)













c)














d)














e)



















  • SILA PERIHALKAN GAMBAR TERSEBUT (CTH: TIKA@SEWAKTU BILA, DIMANA, OR ETC)
a) gmbr tue masa family aku kat batu ferigghi kat penang nun...abah aku yg amik pic masa tuh...suka sgttt aku tgk pic nie sbb semua org ngah mkn ice cream termasuk mak aku...pastu adek badek aku duduk ikot turutan...kihkihkih

b) masa tue ktorg tdo hotel kat penang...gatal kan?umah kat penang tp tdo hotel kat penang gak...nampak tak aku pakai swimming suit tuh??hahahaha mmg meroyan abis2an la aku nk dpt suit tuhhh...mana tak nya, parents aku suro share ngan akak aku je tp aku degil gak takmo share...lastly parents aku beli gak...hihi

c) nie masa aku tadika kat penang gak...miss this moment!!dulu2 mmg aku active sukan...ada je lumba lari mmg aku masuk la...masa sek rendah, aku wakil daerah nak ke negeri...masa tuh lawan kat usm penang...tringt lak aku kat jurulatih aku dulu, sir naga...pe kabau sir??gilaaaaaaaaa la dulu2 punya training...sampai 8 round ktorg keliling padang...tak ada excuse langsung!masa sek menengah pun sama, wakil daerah nak ke negeri gak...adek badek aku mmg active sukan except my sis...tuh yg wat aku itam legam kan?abis sekolah, aku cam dah mls je nak active...eh2, bukan mls tp sbb activity lari2/lompat pagar dh tak dok...*rinduuu gak aku kt cikgu saliza, cikgu kamarul anuar n sir joey...apa kabar cikgu semua??*

d) nie masa tadika gakkk...ohhhh rindunyaaaaaa...nor suhailah abd ghani, apa cerita sekarang??kat oversea ke??masa tadika nie sgtttt la best!

e)nie family aku masa zaman dolo2...huhu
sah2 la amik pic kat studio kan...full package of my family...

  • TIKA INI ANDA MERUPAKAN ANAK YANG KEBERAPA DALAM KELUARGA
confirm la semua2 gmbr aku anak yg ketiga...adik aku dah ada dh masa tuhh...

  • PERIHALKAN TINGKAHLAKU/TABIAT/PE'EL,PERANGAI ANDA WAKTU ITU
masa kecik2?aku suka meraung ikot suka ati aku je kalau aku tak dpt seuatu...aku nakkkkk gak...hihihihi pastu aku suka bergaduh ngan akak aku...bila fikir2 blk, nape la aku nak gado2 lak kan??padahal akak sendiri...sekarang rasa rinduuuu lak kat akak aku...lagik2 bila akak aku dah kawen...sobsobsobsob!!

  • KONGSIKAN BERSAMA TAG INI KEPADA RAKAN ANDA (MAXIMUM 15 ORG)

12 comments:

Anonymous said...

emm kenangan terindah.....:)

Adreena Garden said...

hehe.. akan dibuat.. tapi lambat ckit la.. malas je nak upload gambar.. :P

Best tag nie..

Aben said...

taaaaaakkkkkk nnnnaaaaaammmmmppppppaaaaakkkkkkk.....

(- .. -)

Dee said...

adoi..kena gak eh..ntilah..punggah gambar2 lama..

cik hani said...

huhu..
saye xde gambar mase kecik..
mcm mane ek?

cʏcʏreαℓℓα said...

oke2 ..

eddie dewanaga said...

manalah nak carik gambar2 masa kecik dulu dik... tahun 70an duduk dlm kem, zaman tu susah, bukan semua org ada kamera... dalam kem tak boleh ambik gambar sebarang...

gambar time sekolah... hahaha, dah berapa puluh tahun tu, entah ada lagi ke tidak, dah 4-5 kali bertukar kem, dari kem majidee, kem seberang takir, kem lok kawi, kem terendak...

Wawa_Nadwa said...

aiyoo.
tag ini kah??

hehee.. nnti aku wat.
=P

Adreena Garden said...

sudah jawap tag.. jgn tak komen.. hehe

kojah said...

dear khalifah fedi,
terindah sgt2...=)

dear nurul,
jgn mls2 laa...kena rajin...hiks!

dear shafie,
jgnla cube...mmg kena wat!

dear aben,
tak baekkk tau...kena nampak gak...haha

dear Dee,
cyggg akak...akak dh wat kan...

dear nurfilzahhani,
xkan xda??ada nyer...huhu

dear nurul,
cygggg nurul =)

dear eddie dewanaga,
carik smpi dpt gakkk =P

dear wawa_nadwa,
wat tau...

dear nurul,
baekkk...saya akan menyusul...

Unknown said...

bagus dapat langsai TAG tu dengan segera!! eh bile lak kite nie bakal pengantin ha??? huhu belom lagi la yang.. xde org pinang ar....

kojah said...

dear jivebumz,
opsss!silap la tuhh...sowyyyy...sbb sy cm dh terbau nasik minyak nih...hiks

Page number