My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, April 01, 2009

Stupid bam bam!!!!!!!!dah lama aku tak marah cmnih!!!!!

Smlm aku baru sampi hostel dari kuantan...oh ya!aku g kuantan ari khamis aritu lg...bkn utk enjoy2 u ols...tp wat project asgmt daaaaaaa...nie namanya last minute asgmt...hakhakhak memula ktorg plan nak g ganu...tp tgk2 kat kuantan pun ada, so tak pyh la g ganu nuh...lgpn ktorg nak blk hostel cpt...















dah la penat ngan tak cukup tdo lagikkk...tgk2 benda nie basah lencun!!!!!!!!!!!mmgla la benda nie tmpt lap kaki aku, tp selalunya tak ada la lencun sampi cmnih!!ngan bau2 nyer lagikkk...mmg aku hangennnnnnnnnn tol la!!!

cpe punya angkara?????dia sorg je kat bilik???yg lain blk uma...antu?????tikus??????

BODOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!





















aku sampai bilik, tak ada cpe kat bilik...so aku tunggu dia blk sbb dia sorg je yg ada kat bilik...mayb time tuh dia kua jln2 kot...

dia sampai teros aku tny, npe benda nie basah?????dia ckp tak tau!!WHAT???????????????????????ko dok kat bilik sorg2 ko leh ckp xtau?????????then dia ckp hujannnnnnnnnnnnnnn..oh plissssssssssssssssss!!aku bknnya bodoh bangang cam ko!!kalau ujan pun, tak kan lap kaki aku je yg kena????????????sebelum2 nie pun hujan lebat, tak ada pun sampai lap kaki aku basah lencun???????????????????

cube u ols tgk pic ats nih...lap kaki aku kat bwh tudung biru aku tuh...then tingkap kat belah sana yg aku wat anak panah tuh...bapakkkkkkkkkkkkkkkk la jauh!!!!!!!!!!!!!!!!!!kerusi2 tuh tak ada kesan basah2 pun...tilam yg dekat dgn tingkap tak basah pun!!!!!!!!tetiba lap kaki aku yg basah!!!!!!!!!!!!!!!!!whut the hell???????????????????????????????????

POMPUAN POMPUAN!!!!!!!!!!!! (bahasa yg dia selalu panggil org) tak berbudi bahasa kan????
















sbnrnya lap kaki aku nie not made in malaysia keyh!that's y aku syg gila babeng kat benda nie...parents aku penat2 beli kat oversea nuh!!ko nak ganti POMPUAN?????????????

sama gak ngan karpet bulat aku yg ada kangaroo tuh...not made in malaysia gak...tp nape karpet aku tuh tak basah ek??????????????

ko wat cane pun ngan brg2 aku, aku totapppppppppppppp leh tauuuuuuuuu!!!

awassssssssssssssssssssss!!!!!

ada org ckp, dia wat lap kaki aku tuh utk mop lantai...hanjennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn tol la...sowyyyyyyyyyyy!!ati aku tgh panasssssss!!!!!!

aku tak usik pun brg2 ko, nape ko nak usik brg2 aku ek????????????????????????

6 comments:

Shafie said...

sabo yeh..

wat lap kaki jadi lap lantai? haha..mcm2..
susah2 bagi je ea kain buruk tuk lap lantai tu..

kojah said...

tula, cam xda kain buruk dia nak pakai...brg aku gak dia nak pakai...mmg stupid tol la!!

norakmaratan said...

hu~~~~~bukan aku bukan aku..(sambil angkat dua-dua tangan dan geleng kepala)

kojah said...

dear norakmaratan,
so siapakah????lalalalala =P

Dee said...

kalo ye pun dh pakai basuh n jemurlah balik..xdelah skt atikan kojah..nk buat camana adatlah tu dok hostel/umah bujang..gitulah..

kojah said...

tu xreti bahasa kak...ngan bau kusam nyer...mana tak naik hangin kan!

Page number