My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, April 25, 2009

Final examinatiOn!


*scroll down for the next entry please*

2nd paper on 27 april nie...1st paper dah berlalu...21 april baru2 nie...alhamdulillah aku leh jawab even aku tdo awl mlm tuh...eh2, aku tdo awl pun aku bgn kol 4 pg laaaaaaaaaaaaa...ko mmg la tak sedar aku study, aterrr ko tdo mati...tak kan aku nak kejot ko suro tgk aku study lak kan...yesssss, mmg aku prefer tdo dari aku dok main game tak pun dok meraban wat keje yg tak berfaedah!tdo lagikkkk best!Allah dah cipta aku camni so tak ada kaitan pape fizikal tubuh badan aku ngan tdo...ada ke org kuat tdo bontot lagik besau???bontot ko lg besau ko tak sedar???

eh2, tetibe nak sentap!lalalalalala

so doakan aku ye ols...mode aku nak update pun dah tak dok...pas exam baru mode tue maghiiiiiiiiiii kat aku...

mohon sejuta kemaafan kat parents aku, beloved lectures, frenz n my rumate...tak lupe gak kpd kawan2 bloggersku...sebarang entry saya yg wat korg terasa ati, maafkan saya yeeee...


BEST OF LUCK n ALL DA BEST!!!!!



salam kemaafan,
Ko-Jah


*
my last paper on 8th May 2009...

7 comments:

Anonymous said...

emm gud luck cik kojah..:)

attyfir said...

gud luck kojah..

adenium said...

all the best kojah...

Amiha Ayu said...

best of luck kojah!
muah muah!

Dee said...

good luck kojah!! akak dulu pun time exam..tido awal..x kuasa nk stay up..otak x fresh..badan lesu..tp bangun pagi2 subuh..terus study balik..kehkehkeh..

norakmaratan said...

gud luck my dear rummies!!! huhuhu sory lah aku tak bangun nak anta ko g exam pagi2 tuh! hahaha loves u! muuah!

kojah said...

dear khalifah fedi,
tQ =)

dear atty's,
tQ sis =)

dear adenium,
tQ kak...=)

dear ayu,
TQ2 sis...muahsss!!

dear Dee,
btol sis...baik tdo awl kan...klu tdo lmbt tp main game tak ada faedah gak...huhu

dear norakmaratan,
alaaaa xpela ko xbgn...aku pun sama gak nnti...hihi

Page number