My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, April 01, 2009

Kerna seorg lelaki...

adoiii!!bila nak siap semua2 asgmt nih??















ngah wat asgmt, tetibe lapar...camno??kfc ada delivery tak??tak adoooo...McD??adoooooooo...so terpaksa oh...hihihi

mencikkk tau...bp rm credit aku maxis telan gara2 kol McD nih...mmg aku takmo order McD lagikkk pasni...aku dah insaf!
















ada satu hari, wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!aku ingt apa la kan...upenya kerana seorg lelaki...hahahahaha nie semua gara2 masih syg sama xbf dulu...bila tgk xbf dgn org lain, dah tak boleh terima kenyataan...kihkihkih jgn mare syg =P

aku????tak ada maknanya nak menangis kerna x-bf...lagikk aku rasa cam nak bunuh ada la...apakah??

so, sayangilah bf/hubby/wife u ols sementara masih ada...=)

5 comments:

Anonymous said...

betul2!

kojah said...

dear rillys,
akak of course la lagik2 syg hubby kan...hihi

adenium said...

saya sayang sayang saya..muahahaha

Dee said...

betul tu kojah..sayangilah org yg menyayangi kita..

kojah said...

dear adenium,
sayang saya tuh cpe kah??introduce la sis...

dear Dee,
hihihi

Page number