My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, April 19, 2009

Caca marba n energy water...!

aku blk2 uma, tgk2 ada beg guess...sape punya??akak kah??















wahhhh mak aku takmo kalah...hiks!
















cam chantekkkk je class aku nie kan...

haaaaa, aku tak minat sape2 pun ek...jgn nak specu...

saje2 je aku snap sbb ada negro tuh...hihihi
















mlm2 nmpk KLCC...

tringat lak tyme aku penah duduk kat puncak menara kl tower dulu2...tuh pun sbb dpt jemputan dari TM...bkn aku yg dpt jemputan...my dad la...aku follow sajork...hihi

mmg takutttttttttttttttt sgt2 la!
















sampi ke mlmmmm ko...pe kes??kes postponed presentation lorhhhh...
















Trace mineral namanya...aku pun memula kwn aku yg introduce kan...aku try la minum...so far ok la...aku rasa cam rajinnnn ckit nak bgn pg...apakah??muahahahaha!!

nie aku list kan advantages nyer...kot2 la ada yg nak try kan...
a) Darah - sistem peredaran darah yg sihat - cegah kolesterol, darah tinggi, tekanan darah rendah
b) Usus - menyihatkan sistem pembuangan, cegah sembelit, buasir, barah usus atau kolon, najis berdarah
c) Tulang, sendi & gigi yg kuat - cegah masalah tulang - artritis, reumatisme, gout, osteoporosis
d) Rambut & kulit yg cantik - tiada lagi masalah alahan, gatal, ruam atau rambut rontok dan kering

ohhhh ada byk lagikkkkk...dah2 la tuhhh...nak tau lg, tny i ek =)

5 comments:

Anonymous said...

emm kojah ni air aper? nnti promoted dlm blog bolih?

Amiha Ayu said...

agent trace mineral pulak kah? hhhhehehee

Anonymous said...

patut pun kojah comel jer... :)

Sitie BUm BUm said...

cantik klcc tu!

kojah said...

dear khalifah fedi,
okeyh, nnti sy blogkan lbh details...

dear ayu,
bukan agent la kak...tlg promote...kihkihkih

dear fahmi latiff,
puji ikhlas ke xikhlas nih??huhu

dear sitie,
klcc mmg cantekkkk!

Page number