My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, April 08, 2009

Celebrity at the curve...

masa nak g beli cupcakes tuh, ktorg lalu dpn artis nie...aku memula tak perasan...pastu...

zati: aza, tutttt la...ko nampak x??

kojah: mana???tak nampak pun...

zati: tuh haaaaaa...ngah smoking tuh...
















so ktorg masuk beli cupcakes dulu then ktorg dok mkn kat ctu...tutttt dok selang beberapa buah meja ktorg la...

alamak!aku lupe lak nak wat arrow...tuh yg membelakangkan we ols...yg pakai baju cam bertali tuh...

















masa nie dorg nak blk dah...ktorg ngah mkn2 lagik...aku rasa dia nampak aku hala hp aku kat dia...teros dia pndg tmpt lain...lgpn of course la dia prasan kan...ngan bunyi hp aku lagik...camera aku lak ngah kong...tuh yg geram sgt2 tuh...

i think yg dpn tuh bf dia...yg belakang tuh bodyguard/PA nya...
















nampak cam 'sesuatu' tau tuttt nih...apakah???takmo la share ngan u ols...hanya kami yg tau...cuma kalau tak silap aku, dia penah kua melodi ckp tak smoking...tp selama aku dok mkn ctu, lebih dr one cigarette dia amik...

u ols judge by pictures only...

daaaaaaaaaaaaaaa...

12 comments:

imahgiro said...

TUTTT TU SAPA?? TAK CLEAR LA.

Dee said...

a'ah sapa tu kojah..x nmpk sgtlah..

nURmALa mAZLan said...

lor...bgtau la saper tu..

★ Nu♥ℜul ★ said...

macam elyana jeh ..

mummysyafie said...

elyana ke? rambut macam dier je.

kojah said...

dear imahgiro,
btol la apa yg org lain ckp...huhu

dear Dee,
tgk org lain comment tau sis...

dear nurmala mazlan,
tgk org lain gtau apa...btol la tuh...

dear nurul,
hahaha 10 marks to u...

dear mummysyafie,
hahaha 10 marks to u sis =)

norakmaratan said...

hahahaha...aku pon nak teka lah! macam britney spears jek!hahahaha betol tak jah???yang penting aku tau ape yang they ol tak tau tue...kan jah kan...hahaha...

eddie dewanaga said...

ni budak yg main cerita dunia baru tu kan..?

penyanyi la dia ni, gua bukan kenal pun, kalau metalika... kenal la.

rillys said...

ooo itu minah ke...

kojah said...

dear norakmaratan,
dia tuttttt...oh bahaya!

dear eddie,
metalica jeeee...huhu

dear rillys,
akak minat dia ke??

haya_yaya said...

kojah...mmg smoking dia ni.kawan akak penah jumpe dia g pasor mlm kt area tuttt...hahahaaa...banyak ler punye tuttt...

kojah said...

dear haya_yaya,
area tuttttttt???di manakah??hahahaha

Page number