My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, April 17, 2009

The gift...

aku baru teringat oh...tak ada pun pic gift utk tetamu masa wedding akak aku aritueeeee...















nie beg utk org2 yg dtg...cpe cepat dia dptttt...yelaaaaaaa, akak aku nak beli byk2 kat johor nun tp mak aku lak tak bg...huhu

lain dari lain beg nie...aku sokaaaaaaaaaaaa =)
















sape2 yg dtg lewat ckit dpt yg nie la...dlm bekas tuh ada telor...
















nie jelly sponsored by my auntie...ciap balut lagikkk tuh...thanx so much maklong & makna!!

ada mcm2 perisa n kalerrr...grapes, lychee, strawberry, apple, banana, papaya n honey dew...
















nie utk gantung2 tuh...byk bagi kat sedara mara je...
















nie lak cawan kecik ngan ada pic pengantin...mula2 akak aku ckp utk kwn2 dia jeeee...tp alih2 camno??

yelaaaaaaaaa, ktorg mana kenal satu persatu kwn2 dia...
















lastly for VIP...

bykkk kan gift utk tetamu masa wedding akak aku aritu?nie lom masuk bunga telor lagikkkk...sampai sekarang ada lebihhhh...

akak aku beli, mak aku tambah, akak aku beli lg, mak aku tambah lagikkkk...

sampai mak aku suro aku wat tema purple masa aku nak kawen nnti...

tamau la aku!hihihihi

3 comments:

atty's said...

yang cawan tu besh ..ar..nanti ko kawin buat camtu ye kojah..

Liquid said...

ehe yang hadiah vip tu incek liquid ade banyak kt umah. slalu ge function kawen. eheh.

besh bende tu wat simpan2 barang kecik2. hee

kojah said...

dear atty,
InsyaAllah kalau ada budget...hihi akak dtg tau nnti...

dear Liquid,
brg kecik2...apakah??hahaha

Page number