My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, April 30, 2009

Seremban to Sg buloh...

adehhhh tak larat maaa...nak bgn pg2...nampak nau aku selalu bgn lmbtttt kan =P

yelaaaaaaaa, weekend je la leh bgn lmbt ponnnn...
















mak aku suro teman dia g sg buloh nun...kalau tak aku cpe lg kan??abg aku??busy memanjang cam org dah kawen lak...huh!!!abah aku??busyyyyyyyyy gak!!nih lagikkk la busy...sampai kadang2 aku pun meluat gak...sorry ye abah...
















sampai2 tros nak tgk pelaminnnn...apakah??muahahahahaha!!

cantikkkkk la...





















bykkkk x aku mkn??haha mak aku ciap jeling2 tuhhhh takot aku tak abis...nan ado tak abisnya...licin koooooooo...

cendol pun ado, bubur kacang pun ado...
















nampak tak yg tunjuk peace tu?kalau tak silap aku, dia la yg follow ktorg g jln2 kt kl masa aku kecik2 dulu...masa tue aku ngan adek badek aku kena tinggal ngan auntie aku sbb parents aku g umrah...

mmg penuhhh la kete wira masa tuhhh...9 org sumbat dok dalam kete tuhhh...hiks!

dah besar ko skang kan?huhu

dorg nie actually anak buah auntie aku daaaa...










nie la auntie aku yg jaga aku dulu2...yg belah kanan tuhhh...tak kan blah kiri lak kan...yg tue confirm2 la pengantinnnn...
















pertemuan adek beradek d sini...lalalalalala
















muda lg pun pengantin nie...lagikk muda dari aku rasanya...tol x Dah??

so selamat pengantin baru to both of u...moga bahagia ke akhir hayat...


*ok dak pic aku pakai selendang nie??main taram sajorkkkk...huhu

2 comments:

Dee said...

cantik pelamin tu..akak tgk kojah pakai selendang tu pun cantik je..

kojah said...

dear shafie,
so bila turn shafie lak??muahahahaha!!

dear Dee,
tol ke kak??bg sy xcntik pun...huhu

Page number